De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 11-10-2003, 08:27
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

GP F1 Japan : Final Qualifying

Barrichello staat op pole voor Montoya.
Omwille van regen konden de laatste 5 rijders geen eerlijke poging doen om de tijd van Barrichello te verbeteren.
Raikkonen op plaats 8, Michael Schumacher op 14, Ralf en Trulli vanop de laatste rij.... dat beloofd voor de race.
En de Japanners kunnen ook uitkijken naar de race :
De Toyota's op plaats 3 & 4
Sato voor M.Schumacher
Old 11-10-2003, 09:41
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

Toch weer een verassende quali. Wat zal montoya nu vloeken. Toyota bevestigd wat we eigenlijk al weten: volgend jaar rekening mee houden.
Old 11-10-2003, 12:42
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Een superstart voor Kimi, en Sato die voor eigen publiek Schumacher ramt ?

"In Formula one everything can happen, and it usually does..."
Old 11-10-2003, 15:51
Gilles's Avatar
Gilles Gilles is offline
De Paddock Regular

Rubens heeft zo zijn eigen strategie
Ondanks dat Juan Pablo Montoya en Rubens Barrichello goeden vrienden zijn kon de Columbiaan zijn temperament niet onder controle houden twee weken geleden in Amerika. Hij tikte Barrichello aan en die was gedwongen om op te geven nadat hij niet meer uit de grindbak kwam. Montoya zelf kreeg voor dit incident een drive-through penalty.

Het duo zal morgen naast elkaar de race aanvangen en dat kan misschien vuurwerk geven aangezien de strijd tussen Ferrari en Williams nog volop aan de gang is voor het constructeurkampioenschap. Als Ferrari morgen die titel kan binnenhalen zou dat voor de vijfde keer op rij zijn, een record. Barrichello heeft zo zijn eigen strategie voor morgen:

“Dit keer is het mijn beurt om hem eraf te tikken. Ik zal op hem wachten in de eerste bocht en dan crash ik”, zei Rubens tot blijdschap van de aanwezigen van de persconferentie. Montoya kon er niet mee lachen maar de rest van de zaal barstte in lachen uit. Rubens voegde er nerveus aan toe: “het was eigenlijk maar een grapje.”

De interviewer vroeg Juan wat hij ervan vond en de Columbiaan zei: “Ik weet het niet. Ik denk dat het een goede race gaat worden. Mijn job is om te proberen deze race te winnen en te proberen om Ferrari te verslaan in het constructeurskampioenschap. Ik hoop dat het niet zo gaat eindigen als de vorige race. Om eerlijk te zijn hoop ik wel dat het droog blijft. Op het natte is het hopeloos."
Reply With Quote
Old 11-10-2003, 16:04
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Gilles
Rubens heeft zo zijn eigen strategie
Ondanks dat Juan Pablo Montoya en Rubens Barrichello goeden vrienden zijn kon de Columbiaan zijn temperament niet onder controle houden twee weken geleden in Amerika. Hij tikte Barrichello aan en die was gedwongen om op te geven nadat hij niet meer uit de grindbak kwam. Montoya zelf kreeg voor dit incident een drive-through penalty.

Het duo zal morgen naast elkaar de race aanvangen en dat kan misschien vuurwerk geven aangezien de strijd tussen Ferrari en Williams nog volop aan de gang is voor het constructeurkampioenschap. Als Ferrari morgen die titel kan binnenhalen zou dat voor de vijfde keer op rij zijn, een record. Barrichello heeft zo zijn eigen strategie voor morgen:

“Dit keer is het mijn beurt om hem eraf te tikken. Ik zal op hem wachten in de eerste bocht en dan crash ik”, zei Rubens tot blijdschap van de aanwezigen van de persconferentie. Montoya kon er niet mee lachen maar de rest van de zaal barstte in lachen uit. Rubens voegde er nerveus aan toe: “het was eigenlijk maar een grapje.”

De interviewer vroeg Juan wat hij ervan vond en de Columbiaan zei: “Ik weet het niet. Ik denk dat het een goede race gaat worden. Mijn job is om te proberen deze race te winnen en te proberen om Ferrari te verslaan in het constructeurskampioenschap. Ik hoop dat het niet zo gaat eindigen als de vorige race. Om eerlijk te zijn hoop ik wel dat het droog blijft. Op het natte is het hopeloos."
Is daar ergens een mp3tje van? Na de quali zat ik direct aan de boterkoeken
Old 11-10-2003, 16:06
Gilles's Avatar
Gilles Gilles is offline
De Paddock Regular

ik heb enkel het volledige verslag van de Post Qualifying press conference gehad ... maar ik denk wel dat er MP3tjes van bestaan. waar weet ik niet ...
Reply With Quote
Old 11-10-2003, 18:29
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Dit zijn quotes van Paul Stoddart van Minardi: "It is a shame that the rain came half an hour too late for us." En ook: "We have nothing to lose but I expect some stock car racing in the midfield." Vooral deze laatste quote vind ik goed
Old 11-10-2003, 18:44
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
@ Sledge: pole-press conference

bron: f1onboard.com
Old 11-10-2003, 18:45
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Finish
@ Sledge: pole-press conference

bron: f1onboard.com
Ja, die had ik al, maar het "moment" staat er niet op

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules