![]() |
|
|
|||
|
|||
Race Promotion Night
Hier kunnen we alvast alles posten ivm. de laatste wedstrijd van het jaar wat betreft Touring Cup.
Onmiddellijk de eerste vraag aan Peter Baert : Bestaat de mogelijkheid dat ook dit jaar de TC zal uitgezonden worden op TV ? Ik meen mij te herinneren dat dit vorig jaar wel zo was met de Kanaal 2 Yaris. Indien niet zeker, kunnen we dit ook niet beloven aan onze sponsors. Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Yes Bart, doe eens een klein "efforken" en je zou heel veel Tc'erkes er enorm gelukkig met maken !
Wij (en zoveel anderen) moeten straks terug op sponsorjacht gaan en dit is een uitstervend ras aan 't worden. (met alle respect en dankbaarheid aan alle sponsors, dit was een graptjen, hoor! ) Doei Luc GM RACING ![]() |
|
|||
|
|||
Correctie
Sorry moest Peter zijn inplaats van Bart, Oeps! 't is weer maandag en een zwaar weekend achter de rug!
![]() Luc GM RACING |
|
|||
|
|||
Deze koers zal ook de laatste worden voor de renault 19 met nr 28 hij zal volgend jaar vervangen worden door een ...................
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
BRI komt donderdag alvast de nieuwe motor inrijden. Ongeveer 100 ronden tegen een rustig tempo op te controleren of alles OK zit voor de race op Francorchamps.
|
|
|||
|
|||
Als het niet regent zal ook de snelle gele Megane daar zijn tot dan.
Testje voor de 10H Megane ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Hello,
Het mag al eens regenen, ik zit met een overstock van nieuwe regenbanden welke we in 2 jaar practisch niet nodig hadden...straks zijn die verstorven ![]() Dries, Wat lees ik 100 ronden Zolder voor inlopen nieuwe motor ??? straks is ie weer versleten ! Wat betreft vervanging Renault 19 Nr. 28 - Volvootje...ik durf te wedden dat het een volvo wordt!! .....in welke klasse gaan jullie rijden ??? Doei LUC GM RACING ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
En Corsa Racing zal er ook bij zijn...
![]() ![]() Samen met Roeland Thys en Peter Pauls zal ik het stuur delen van de Opel Corsa nr 82. De wagen is nu voorzien van een volledig nieuwe 2.0l 16V motor... half oktober zou hij klaar moeten zijn om te gaan testen. Alle nieuwigheden hieromtrent zullen hier gepost worden... |
|
|||
|
|||
Het zal de zelfde klasse zijn als dees jaar maar met een megane
![]() |
|
|||
|
|||
Volvootje
Hello,