![]() |
|
|
||||
|
||||
Misschien donderdagavond een De Paddock-drink aan het drankstalletje 'l'arbre' (of hoe heet dat spul ook weer ?)om laat ons zeggen 19.00 uur of 20.00 uur
Jullie zeggen het maar ! |
|
|||
|
|||
Quote:
Ikzelf, mijn vrouw en onze kleinste zullen er zeker zijn. Samen met onder andere Werner vertrekken we al op woensdagmorgen en hij zal er waarschijnlijk dan ook wel zijn ![]() Dus we zijn al met 4 Paddockers... Wie volgt ??? C U Aan de mods : deze misschien afsplitsen naar "Depaddock meetings" Last edited by Pascal; 26-07-2004 at 00:09. |
|
||||
|
||||
Senior en ik gaan donderdagavond...
dus Pascal, ge kunt al raden waar we mekaar gaan tegenkomen hé ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
ik ga ook nog eens een efforeke doen om er te geraken ....
Helaas zal ik er wel pas zaterdag zijn .... Weet jullie wel te vinden ![]()
|
||||
|
||||
ik ben er vrijdag
zitten jullie opnieuw achter de banden aan de eau rouge tussen de bomen? weet niet of ik er dan geraak, maar ik zet mijn tent en vrouwen boven aan de weicamping tussen comben en bruxelles ik kom de mannen wel tegen in de paddock zeker? hoe toepasselijk .. de paddockers in de paddock ![]()
|
||||
|
||||
OOk toepasselijk u tegenkomen als ge er ene gaat drinken he
![]()
|
||||
|
||||
tot nu toe volgend www.kmi.be word het mooi weer de donderdag,vrijdag en zaterdag...
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ik loop daar alleen zaterdag rond maar waar bier is, is alain niet veraf...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Het kan zijn dat ik donderdag kom kijken. Zaterdag kan ik pas rond de middag daar zijn, véél te druk dan. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|