De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 08-10-2003, 17:02
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular

Race 6 - Promotion Night - Gm Racing

Hello,
Met deze sluiten we plechtig Race 5 af te Spa, en kijken uit naar de afsluiter van het seizoen: de RACE PROMOTION NIGHT, ik hoop op mooi weer naast het circuit voor alle aanwezige toeschouwers en voor de gezelligheid. Maar op de track mag het met bakken regenen wat ons betreft, het vermogen en koppel waar we het overgrote deel van dit jaar een tekort aan hadden speelt dan een minder belangrijke rol, temeer dat we snel kunnen zijn in deze omstandigheden. (en vooral op de baan blijven!)
De motortuner begint nu z'n 20 ste maal demontage van de motor en heeft tijd tot 25 oktober om tot een resultaat te komen.... mijn mechaniekers willen de motor niet meer uitbouwen en ik begrijp ze volkomen, je zou voor minder "kierewiet" worden
Kortom, het ganse raceseizoen is totaal naar de knoppen voor ons .... we plannen reeds volgend jaar en zijn uiteraard verplicht wegens budgetaire redenen met dezelfde Megane te rijden, ik ben er met getrouwt !
PS: Alles staat reeds op onze site: www.garden-machinery.com
uitslagen, raceverslag, videobeelden enz....
Doei
Luc
GM RACING
Reply With Quote
Old 27-10-2003, 14:56
De Paddock Regular

Hello,
Terug van weggeweest, kom pas terug uit vacantie van véél warmere oorden, heeft echt deugd gedaan !
De stand van zaken met "de beruchte vervloekte motor", deze is terug naar Oostende geweest op de vermogenbank en ze zijn samen tot de conclusie gekomen dat wegens een te "wilde" nokkenas de uitlaatgassen niet tijdig wegkunnen uit de korte 4 in 1 cup spaghettie uitlaat... dus "wij" moeten deze veranderen van 4 naar 2 en dan naar 1 uitgang en 50 tot 80 cm langer maken en dit op 2 weken voor de laatste race.
In elk geval heb ik alle bruggen verbrand met de tuner van Gullegem (niet die van Oostende, welke juist de metingen verricht heeft) en welke me nog 3 dagen extra werk wou aanrekenen.... ik heb dit dus geweigerd en gezegt dat ik alle voorgaande rekeningen betaal om echt van hem vanaf te zijn !
Dat heerschap had inmiddels zelf een advokaat genomen en een ganse lijst met leugenachtige beweringen neergeschreven !
Dus ongeveer 15 000 euro ben ik kwijt en nog steeds heb ik geen competitieve motor, integendeel onze cup motor is sneller maar... we kunnen er niet meer op terugvallen wegens teveel wijzigingen aan de electronica!
Dit hoort dus ook thuis in de thread "DIT MOET JE MEEMAKEN"
Bangelijk ! Doei - LUC - GM RACING
Reply With Quote
Old 29-10-2003, 12:29
De Paddock Regular

Hello,
Dank zij Yannick88 hebben we een geschikte uitlaatcollecteur gevonden waar we verder kunnen op bouwen.
Natuurlijk is het erop of eronder wat het eindresultaat betreft, want een uitlaatsysteem moet ook getuned worden en er daar is echt geen tijd meer voor, dus bangelijk afwachten naar het uiteindelijk resultaat.
Dus nu Zaterdag 1/11 en Maandag 3/11 is het grote werksessie voor ons technisch team (ook werkzaamheden voor het plaatsen van de nieuwe xenonverlichting en grondig nazicht van alles wat zou kunnen stuk gaan en dit zijn héél wat zaken, bij ons toch......!)
We zijn er van overtuigt dat er bij alle Tc teams serieus gesleuteld wordt en wensen hun bij deze veel succes en weinig problemen toe.
ps: In geval van sneeuw mogen we met nagelbanden rijden ?? (graptjen,hé!)
See you !
Luc
GM RACING
Reply With Quote
Old 05-11-2003, 10:39
De Paddock Regular

Hello,
Voor de eerste keer dit jaar gaan we een training kunnen verrichten nu donderdag 6/11, mirakel !
We zijn zo goed als klaar met alle werkzaamheden : bijkomende xenonverlichting, welke héél wat electrische bedrading in beslag neemt.
De motor is volgens ons gevoel tijdens de industieterrein ritten welke we gedaan hebben (ik ben de schrik van ons plaatselijk industrieterrein met m'n bolide...) in goede doen...maar zoiets kan slechts gemeten worden chronometer in de hand op enkele ronden te Zolder, indien we sneller kunnen dan 1'52" zit het goed met de motor.
Zou het dan toch in orde gekomen zijn voor de allerlaatste wedstrijd van het jaar? LET'S HOPE !

PS: HEEFT AL IEMAND DE DEELNEMERSLIJST TER BESCHIKKING ??
Doei
Luc
GM RACING
Reply With Quote
Old 05-11-2003, 15:15
bart VDB bart VDB is offline
De Paddock Regular

Ziet er eindelijk eens goed uit voor jullie zaterdag. Ik vreesde weeral het ergste omdat ik een tijdje niets meer gehoord had van jou.
Veel succes!!!

Bart.
Reply With Quote
Old 05-11-2003, 16:41
Megane Megane is offline
De Paddock Regular

Megane zal er ook zijn, niet met het gekende nummer 31 maar blijkbaar gaan wij 43 krijgen.
Reply With Quote
Old 05-11-2003, 17:09
De Paddock Regular

Bart vdb & Megane

Hello,
Bedankt Bart vdb. en voor jou ook uitrijden op een goede plaats, hé !
Megane, Welkom en ook van 't zelfde, goede resultaten en vooral, véél fun....
Het gaat een lange race worden waarbij alles mogelijk is... wij rijden om budgetaire redenen met een 4 de piloot... dus wel een pitstop meer dan de meeste andere teams.
De piloten zijn : Jochen Claerhout, 4 de piloot : Marc Van Goethem, Louisetteke Lievens, en ik : Luc Vande Casteele.
En jongens ...het wordt een killige doch droge race, dit geluk hebben we toch al meegepikt = toch veel aangenamer voor iedereen.
Tot Zolder !
Luc
GM RACING
BOX 37 - RENAULT MEGANE 68 (zwart met gele accenten)
Reply With Quote
Old 05-11-2003, 19:53
Speedy's Avatar
Speedy Speedy is offline
De Paddock Rookie

Na lange tijd terug ben ik terug...... Luc,ik hoop dat we in de afsluiter van het seizoen een mooie race gaan hebben,veel fun,zoals gewoonlijk, en zonder problemen,want die hebben we al genoeg gehad!En ik hoop uit de grond van mijn hart dat de wagen een mooie plaats in de einduitslag zal behalen.Tot morgen Luc voor de laatste werkzaamheden................
Reply With Quote
Old 06-11-2003, 23:55
C.B.'s Avatar
C.B. C.B. is offline
De Paddock Rookie

Ik heb al veel gelezen van wat GM RACING allemaal heeft meegemaakt dit sezoen,man man man,miserie miserie miserie!
Daarom hoop ik dat jullie met een succesje mogen afsluiten!!!

CLIO V6
BOX 34
Reply With Quote
Old 07-11-2003, 08:35
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Belgian Race Invest box 20
Reply With Quote
Old 07-11-2003, 13:34
Speedy's Avatar
Speedy Speedy is offline
De Paddock Rookie

Niet te geloven maar toch waar.......Gisteren gingen de piloten gaan trainen.........Vierde piloot komt toch wel terecht in de bandenmuur zeker,gelukkig viel de schade redelijk mee,dus weeral extra werk gehad gisterenavond en vandaag nog de rest afwerken als we in Zolder zijn aangekomen....Tot straks of tot morgen iedereen.Iedereen veel geluk en een goed resultaat voor de afsluiter van het seizoen!Greetz.
Reply With Quote
Old 07-11-2003, 14:25
Jochie's Avatar
Jochie Jochie is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Driesco
Belgian Race Invest box 20
aka de box met DTM tapis plein

Jochen
Reply With Quote
Old 07-11-2003, 17:30
De Paddock Regular

race invest Box 20

Mannen, voeten vegen in die box vooralleer te betreden !
Toch knap werk Driesco!
See ya!
Luc
Reply With Quote
Old 07-11-2003, 17:33
De Paddock Regular

CB - Clio V6

Hello,
Dank u voor de aanmoedigingen en we wensen je ook een behouden race.
Doei
Luc
GM RACING - BOX 37
Reply With Quote
Old 07-11-2003, 17:55
De Paddock Regular

Betreft training 6 November

Hello,
Een trainingske meepikken dacht ik.
Meganeke had er niet echt veel zin in om te starten, bijna batterij leeggestart...maar éénmaal die draaide was de motor goed, krachtig en met koppel, om een vergelijk te maken met de oude cup motor is het al te lang geleden, in 1 woord ik kan er nu met leven. De decibels zijn goed rond Max. 92 db, toch is het oppassen geblazen bij mis schakelen...)
éénmaal warm was de motor bijna niet meer te starten, geen ontsteking meer.... , 4 de piloot (voor de 10 uur) heeft een rechtdoor gehad in de bandenmuur tijdens een banale training met weinig deelnemers, bumper, aluminium koelsysteem, beide lichten, capot opgestuikt en 1 zijschort aan flarden....dat ontbrak nog binnen ons lijstje!, de 4de piloot heb ik vriendelijk bedankt en wordt vervangen door een waalse vriend/piloot Kenneth Lottin.
Eenmaal terug thuis werd het moeilijk starten opgelost en héél toevallig door Martin (onze mekanieker) deze trok aan een kabelbundel en de motor viel stil, dit werd verholpen en alles is terug normaal (toch blijft de motor zeer nukkig in het koud starten) Vervolg volgende blad.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules