![]() |
|
|
||||
|
||||
Mitsu WRC
Wat een rare positie van de achtervleugel
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() bron: lancerevoclub.org |
|
|||
|
|||
baaah vind dat het nog meevalt....
En is gewoon de eerste indruk... Ik vond de 307 WRC op het eerste zicht afschuwelijk |
|
||||
|
||||
ik vindt het wel een mooie wagen, spijtig van de achtervleugel ja.
Maar misschien heeft dit wel een nut, dat hij zover naar voor is gplaatst hé
|
||||
|
||||
Als ik de achterkant van de wagen zag, moest ik in het begin aan een oudere versie van de Subaru WRC denken ...
|
|
||||
|
||||
Aeordynamica troef dus. Als je naar de andere auto's kijkt, lijkt het me dat dit de aerodynamisch meest ideale afstand is tussen het einde van het dak en het begin van de spoiler om de optimale druk te kunnen genereren. Dat de Lancer een model met koffer is, doet dan ook niet ter zake. Het moet efficient zijn en blijkbaar staat ie daar op zijn plaats.
Verder lijkt het me dat de auto nogal lang is in vergelijking met de 307, de Xsara of de Fabia. Maar dat zal wellicht komen door de lange overhang achteraan. Hoeft niet noodzakelijk een nadeel te zijn. Maar of dat ie op Pannizzi's lijf is geschreven valt nog af te wachten. |
|
||||
|
||||
Mensen, laat jullie niet misleiden.
Dit zijn maar shops van een Subaru Impreza. (en hele slechte dan nog ook). Kijk maar eens naar de wielen: veel te klein, scheef... Duidelijke vlekken rond de auto, zeer gebrekkige afwerking bij het merkteken van de Mitsu bij de eerste tekening... Spoiler is trouwens die van de Focus WRC dacht ik Waarschijnlijk één of andere tiener met teveel tijd ![]() Last edited by Lambo; 27-11-2003 at 18:03. |
|
||||
|
||||
Quote:
en daar is géén zijdelingse foto, maar de spoiler start daar toch ook meteen na de achterruit! Ik heb de foto's verder nog niet in detail bekeken..., maar kan het zijn dat het eerder om een gebrekkige resize van foto's gaat, dan "vervalsingen"? Last edited by Bart; 27-11-2003 at 18:34. |
|
||||
|
||||
Mja, vervalsingen is zo'n groot woord
![]() Die foto's zien er inderdaad proper uit, maar iets zegt met dat er toch dingen niet kloppen. Ik bedoel maar die wielkasten bijvoorbeeld. Aerodynamisch is toch echt wel anders... Ik heb gewoon geen goed gevoel erover... |
|
|||
|
|||
Voor de ongelovige Thomassen
![]() de bevestiging van de foto's die begin van de week zijn uitgelekt http://www.mitsubishi-motors.com/mot...wrc/index.html ![]()
|
||||
|
||||
lol Peter, alleen mijn moeder noemt mij Thomas
![]() Laat ik het er dan maar op houden dat ik de nieuwe Mitsu een gedrocht vind ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Sorry maar dat zal dus duidelijk terug een slag in het water zijn! Met aerodynamica alleen kan je dus niet vooraan rijden in een rally hé. Geen elektronische difs en een manuele boite; die zal potten breken...
|
||||
|
||||
Wat hebben die daar afgelopen jaar eigenlijk uitgestoken? De motor is gewoon een evolutie en voor de rest oude brol eh... Zo zullen ze er niet komen
![]() |
|
||||
|
||||
het lijkt wel een soort lancer compact. beetje rare luchthapper bovenop...
ik ben bang dat we steeds meer naar de futuristische auto's gaan ipv de echte ragbakken! :'(
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Was op de wereld-premiere aaanwezig, heb de wagen dus gezien en gefotografeerd.
Helaas heb ik geen digitaal toestel, dus je moet nog enkele maanden wachten op de fotos. De Mitsubishi is ongeveer 90 % zoals op de eerste foto, alleen de achterbumber ziet er heel anders uit. Met aerodinamische groeven enz.. Maar de auto is echt wel lelijk! (maar smaken verschillen - gelukkig) |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|