![]() |
|
|
||||
|
||||
Dakar 2004
De beroemde rally Dakar komt er weer aan.
Ik heb een aantal links verzameld: Officiële site Dakar 2004 (Frans) Officiële site Dakar 2004 (Engels) (De nederlandstalige site is uitbesteed aan RTL en daarom beschouw ik deze site niet als officieel.) Belgium 4x4 (registreren is nodig) Mistery Racing Parijs-Dakar.nl Pitstop Rally Racing (AD Sport) Raid Racing Live Rally Action Dakar 2004 Deelnemerslijsten Deelnemende constructeurs, teams en (co-)piloten: Kia Sorento Nissan Motorsports Mitsubishi Pajero Evolution/Montero Evolution Volkswagen Touareg AD Sport Vader en zoon Derooy Bezemer, Cnudde en J-M Pfaff Feryn en Neefs Loomans - nieuwsbrief Ramon Team SMG (Buggy van oa. Henrard) (Sledge, dit heeft niets te maken met uw SMG ![]() Wauters Koen X-Raid (BMW X5) En deze video heb ik ook gevonden en ik wilde jullie dit dan ook laten zien: Truck Hans Beckx maakt sprong (www.terreinwagen.nl) Ook video's op:GINAF Rally Power Uiteraard zijn er nog meer constructeurs en teams, maar ze hebben niet allemaal een (degelijke) site. Moest iemand nog een goede link hebben dan zal ik die hierbij zetten. En om de discussie op gang te trekken: Wie wint deze editie van de Dakar? Ik gok op Peterhansel in de Mitsubishi. De Mitsu's hebben bewezen dat ze de beste wagens zijn. Peterhansel had de Dakar van 2003 gewonnen moest hij in één van de laatste ritten geen steen hebben geraakt. Teamorders van Mitsubishi hadden bepaald dat Peterhansel moest winnen en dat Masuoka hem niet mocht inhalen. Volgens mij gaan de Mitsu's ook nu weer te goed zijn voor de concurrentie en aangezien Mitsubishi niet vies is van teamorders.... Last edited by Ottooke; 06-01-2004 at 23:50. |
|
|||
|
|||
Om aan te vullen...
Alles over ADSport team te vinden en bijna dagelijks aangepast op zowel www.ad-sport.be als op www.telenet.be |
|
||||
|
||||
ook nog een leuke site is , http://raid.racing.live.com
|
|
||||
|
||||
Nog eentje met dagelijks nieuws http://www.dakar-derooy.com
|
||||
|
||||
Filmpjes e.d. op: http://www.ginafrallypower.nl/
Het testen met de bieten GINAF ging niet zo lekker ![]() ![]() Op de pagina links een hoop Dakar-links naar nederlandse deelnemers.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
ik kan er misschien ook nog eentje aan toevoegen
www.globalinsurance.be de site van team Bezemer Corneliz,Cnudde Daniel en hun garcon J-M Pfaff
|
||||
|
||||
www.parijs-dakar.nl vind ik ook niet slecht
|
|||
|
|||
en www.feryndakarteam.be van Pascal Feryn & Günther Neefs.
|
||||
|
||||
Vandaag op de pré start heb ik een flyer gekregen van Jeroen Ramon. Allez, niet van Ramon zelf, maar van een bevallig meisje
![]() |
|
||||
|
||||
ela mannen, vergeet onze site ni hé
![]() |
|
|||
|
|||
Euh ...
en wat gezegd van www.rally-action.com Alleen van de start in Hasselt staan er meer dan 40 foto's op de site, dit alles te danken aan Willy Weyens (RallyWorld). En vanaf 1 januari tot het eind van de Dakar iedere dag updates, interviews, foto's, ... |
|
||||
|
||||
bestaat er geen website over Jacky Loonmans ????
|
|||
|
|||
Voor het tweede opeenvolgende jaar is er ook een Dakar Special op www.misteryracing.com , dit in samenwerking met Telenet. Deze special wordt vandaag online geplaatst.
Ook www.pitstop.tv zal dagelijks verslag uitbrengen van de gebeurtenissen. Peter Baert is ter plaatse en verzorgt elke dag de verslaggeving. |
|
||||
|
||||
@ Alex4x4: Heeft jullie site ook updates over de Dakar? Ik zie daar nu nog niks staan.
@ Jos: Over Loomans kan ik niks vinden. Ik heb ook al via de sponsors naar meer nieuws over Loomans gezocht, maar ik ben tot nu toe nog niks tegengekomen. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|