![]() |
|
|
||||
|
||||
Gp 500
Ik heb dat deze week voor 399 frank gekocht. 't Is wel leuk vind ik. Zijn er nog mensen die dit spelen ?
|
|||
|
|||
wat soort spel is het? f1?
|
|
||||
|
||||
Lijkt me meer een moto-spel eh Robby
![]() 500 cc F1's? I didn't think so... |
|
||||
|
||||
![]()
Ik had het een tijdje op m'n schijf staan, maar was toch niet zo onder de indruk.
|
|
||||
|
||||
is wel goed maar nu een beetje voorbij gestreefd door de superbike series van EA maar 399 is het zeker waard
|
|||
|
|||
ah
![]() ![]() dacht iets zoals indi 500... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ja, sorry, 'k had misschien wat duidelijker moeten zijn.
Ik kan niet vergelijken met Superbikes, omdat ik dat spel niet ken. Maar voor GP 500 heb je wel heel wat patches. Ik moet wel toegeven dat ik het bijna steeds in "F10-positie" moet rijden (GPL'ers weten wat ik bedoel). Op de moto zelf is voor mij bijna niet te doen. |
|
|||
|
|||
thx mario
wie wist er nu van den eerste keer da het motor ging zijn?! |
|
||||
|
||||
ikke
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Wat moet dat volgend jaar niet geven als ze bij de moto's GP1, GP2 en GP3 introduceren ?
Allemaal re - releases van F1 games... ![]() |
|
||||
|
||||
Alain jong, DAT vind ik nu eens een sjieke Sig seh!
Niet dat de anderen niet sjiek waren hoor, maar deze is voor mij echt wel de max!!!! Mijn supportershart klopt er sneller van :-) |
|
|||
|
|||
domme vraag misschien alain maar wie is dat op je sign?
sry voor off-topic gaan |
|
||||
|
||||
ZEEEEEEEEEEEER domme vraag!!!!!
Hoe kan je nu beweren dat Schumacher de beste Ferrari-rijder aller tijden is als je de ALLERBESTE Ferrari-rijder aller tijden niet eens kent???? |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|