De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Moto-sport
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 13-05-2004, 00:22
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Stracciatella

Het overkomt mij niet vaak, ik koester namelijk niet zo'n warme gevoelens tov moto's, maar vanavond heb ik me toch een tijd staan vergapen aan een gele Ducati 949 Testastratta die voor ons gemeentehuis geparkeerd stond. Ik was daar voor het goede doel: een kiesvolmacht gaan versieren voor 13 juni, een dag waarop de uitslag in Le Mans mij veel meer zal boeien dan die van onze heren politici. Benieuwd naar de sound van zo'n indrukwekkend scheurijzer ben ik blijven ronddralen tot de eigenaar in bijpassend lederen pak het gemeentehuis verliet (al dan niet met volmachten). En ja hoor, het treuzelen werd oorverdovend beloond

jan, die eventjes van de estetische schoonheid en akoestische aspekten van een exoot op twee wielen heeft genoten
Reply With Quote
Old 13-05-2004, 08:15
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Een 949, Jan ?
Maar je hebt gelijk qua geluid dat Ducati's maken, zeker met een paar Termignoni's erop ; da's een puur onderbuikgevoel .
Old 13-05-2004, 17:38
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

't Zal waarschijnlijk een 749 geweest zijn, er stond alleszins een "4" tussen. Heb ondertussen eea geverifieerd, zoals het een paddockquizzer betaamt

jan
Reply With Quote
Old 13-05-2004, 18:04
Alain's Avatar
Alain Alain is offline
De Paddock Regular

Het zal zo eentje zijn geweest, http://www.ducati.com/bikes/my2004/d...elName=749R-04 , maar dan in het geel

Je moet de site eens doorlopen, is heel leuk en er staan altijd nieuwe dingen op. Nu is er blijkbaar een reeks met "speciale" Ducati's. Er is ook ooit een fotoreportage over de totstandkoming van de 999 geweest, van tekentafel tot roll out.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules