![]() |
|
|
||||
|
||||
Dtm 2004
Officiele deelnemingslijst van de DTM is vrijgegeven ..
#1 Bernd Schneider (D) - Mercedes-Benz C-Klasse - HWA-Mercedes #2 Christijan Albers (NL) - Mercedes-Benz C-Klasse - HWA-Mercedes #3 Marcel Fässler (CH) - Opel Vectra GTS V8 - OPC Team Phoenix #4 Laurent Aiello (F) - Opel Vectra GTS V8 - OPC Team Phoenix #5 Matthias Ekström (S) - Audi A4 DTM - ABT Sportsline Junior Team #6 Martin Tomczyk (D) - Audi A4 DTM - ABT Sportsline Junior Team #7 Jean Alesi (F) - Mercedes-Benz C-Klasse - HWA-Mercedes #8 Garry Paffet (GB) - Mercedes-Benz C-Klasse - HWA-Mercedes #9 Heinz-Harald Frentzen (D) - Opel Vectra GTS V8 - OPC Team Holzer #10 Manuel Reuter (D) - Opel Vectra GTS V8 - OPC Team Holzer #11 Christian Abt (D) - Audi A4 DTM - ABT Sportsline #12 Tom Kristensen (DK) - Audi A4 DTM - ABT Sportsline #14 Peter Dumbreck (GB) - Opel Vectra GTS V8 - OPC Team Phoenix #15 Timo Scheider (D) - Opel Vectra GTS V8 - OPC Team Holzer #16 Jeroen Bleekemolen (NL) - Opel Astra V8 Coupé - OPC Euroteam #17 Markus Winkelhock (D) - Mercedes-Benz CLK-DTM03 - Team Rosberg #18 Stefan Mücke (D) - Mercedes-Benz CLK-DTM03 - Team Rosberg #19 Jarek Janis (CZ) - Mercedes-Benz CLK-DTM03 - Team Persson #20 Thomas Jäger (D) - Mercedes-Benz CLK-DTM03 - Team Persson* #44 Emanuele Pirro (I) - Audi A4 DTM - Joest Racing #45 Frank Biela (D) - Audi A4 DTM - Joest Racing |
|
|||
|
|||
Bleememolen als enige in de Astra, heeft het uberhaupt nut om met dat ding in 2004 te starten, de Astra was vorig jaar al niet sterk en dan nu tegenover al die 2004 auto's en de sterke 2003 Mercedessen, word volgens mij een heel moeilijk jaar voor hem.
|
|
||||
|
||||
ben ik nu verkeerd of hebben de drie merken een nieuw model voor 2004?
vorig jaar was het voor audi toch een TT, voor mercedes de CLK en voor opel de Astra? is er iets veranderd in het reglement waardoor de merken alledrie in hetzelfde jaar voor een ander model gekozen hebben?
|
||||
|
||||
Quote:
![]() In 2004 mag men wel nog van start gaan in een oud bakje, maar ga er maar van uit dat die wagens op plaats 17 t/m 21 zijn terug te vinden.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
De tijden van vandaag:
Quote:
Benieuwd welke tijden er de volgende dagen gereden worden. |
|
||||
|
||||
de audi's zijn ook niet meteen om te stoefen ..
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
zijn dat alle wagens die gereden hebben? op duitse fora (gt-eins,dtm,nurburgring) worden Biela en Schneider als topfavorieten genomen dit jaar .. zou schoon zijn voor Biela, Le Mans en DTM
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Pirro reed voor het eerst in lange tijd terug met een toerisme wagen. hij is gewoon om met de Audi R8 te rijden. Ik denk dat je met de R8 een stuk sneller door de bochten kan en heel wat later moet remmen ;-) Als Biella, Ekström en Kristensen met de A4 gereden hebben, kunnen we een beter vergelijking maken. Pirro en Biella zullen enkel nog morgen testen aangezien ze naar Sebring vertrekken. Last edited by gwyllion; 16-03-2004 at 01:26. |
|
||||
|
||||
ik hoop dat kristensen en biela wat laten zien dit jaar..
![]() |
|
||||
|
||||
Ik verwacht in ieder geval een serieuze strijd dit jaar. Het wordt om duimen en vingers van af te likken. Als je kijkt naar die deelnemerslijst... Serieuze budgetten worden er daar tegenaan gesmeten!
|
|
||||
|
||||
Alleen spijtig dat je dit hele gebeuren bij ons niet op TV kan zien. Of ga ik hier de mist in?
(Heb geen sateliet of pay-tv, dus die tellen niet ![]() |
|
||||
|
||||
Komt live op de Duitse TV (ADR of ZDF denk) normaal dus je moet er niks van missen
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote: