![]() |
|
|
||||
|
||||
Publides Rallysprint - Wintercup - 28/11/2004
timing:
10u05 Start van de eerste wagen voor de eerste verkenningsronde 10u45 Start van de eerste wagen voor de tweede verkenningsronde 13u05 Start van de eerste wagen voor de eerste officiële rit 14u20 Start van de eerste wagen voor de tweede officiële rit 15u30 Start van de eerste wagen voor de derde officiële rit 16u45 Start van de eerste wagen voor de mogelijke vierde officiële rit bron: www.wintercup.be |
|
||||
|
||||
Wij zullen derbij zijn!
Wie nog? Hopelijk kunnen we de sneeuw editie van vorig jaar nog eens overdoen! ![]() C ya |
|
||||
|
||||
Ik zal er ook bij zijn als toeschouwer en ik hoop ook op een glad parcours
![]() |
|
||||
|
||||
Ik niet , ik ga naar de Short des Crétes .
Veel schoonder en zeer goede ambiance |
|
||||
|
||||
Ik kom ook als toeschouwer, is altijd wel spectakel verzekerd.
Greetzz.. Corvetteboy
|
|||
|
|||
Ikke ook weer van de partij als toeschouwer. Laten we hopen op sneeuw zoals vorig jaar bij de laatste sprint.
Mvg |
|
|||
|
|||
Ga mij eens klaarmaken om naar de voorstelling te gaan. Indien er nieuws is hoort u het spoedig...
C U |
|
||||
|
||||
Nieuws heet van de naald, op 5 december komt Droogmans zeker aan de start. Als de nodige budgetten worden gevonden komt Freddy Loix met een 206 WRC.
|
|
|||
|
|||
Klopt.
Droogmans komt op 05/12/04 aan de start met een Siera Cosworth 2WD in de Fina kleuren. Is voor 99% zeker. De organisatie doet alle moeite om Loix op 05/12/04 aan de start te krijgen in een 206 WRC. Tijdens de voorstelling kwamen er al enkele telefoontjes binnen bij organisator Ludo L'Hoyes om het gat in het budget te vullen om deze stunt rond te krijgen. Laat ons hopen dat het lukt... Bob Colsoul zal de eerste Rally niet meerijden omdat hij in Italië aan de slag gaat. Dit wil zeggen dat hij het moeilijk zal krijgen om de wisselbeker Tony Jaenen terug mee naar te krijgen op het einde van de wintercup. Ondanks deze mooie affiche (als alles lukt) spreekt de organisatie ervan dat ze niet te groots uitpakken dit jaar. Volgend jaar heeft namelijk de 10° editie plaats en daar wil men iets speciaals van maken. Alle succes toegewenst... C U |
|
||||
|
||||
Ah, maar als Robert en Freddy komen, MOET ik gaan kijken
![]() ![]() Yes! |
|
|||
|
|||
De deelnemerslijst staat on-line op wintercup.be.
De deelname van Loix staat nog onder voorbehoud. |
|
|||
|
|||
Op Pitstop.tv staat dat Loix op 05/12 dan toch niet zal deelnemen, wegens het niet rondkrijgen van het budget. Spijtig, maar was wel ergens te verwachten.
|
|
||||
|
||||
Morgen en ook tijdens de 2e wintercup manche zal Peter Baert terug z'n raceoveral aan doen. Hij gaat mee rijden met niets minder den een Mitsu Evo 7 uit de stal van Colsoul!
Qua materiaal zou het dus snor moeten zitten, hopelijk komt hij snel terug in het race ritme... |
|
|||
|
|||
Vandaag is 't zover, weer een rallysprint op Zolder. Allemaal naar daar. Ik ben nu mijn broodjes al aan 't maken voor een hele dag en dan... vertrekken naar Zolder.
Tot daar! Mvg |
|
||||
|
||||
Het was guur, koud en nat....brrrrrrrr. Toch wel weer de nodige leuke en vooral niet geplande acties gezien. Sinds lange tijd weer een stukje onverhard in de rallysprint
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|