![]() |
|
|
|||
|
|||
Goeie Punten
In het leven is er meer dan enkel maar autosport. Als jullie niet op de wedstrijden zitten, wat doen jullie dan zoal. Bij mij is het simpel: alle slechte punten, tijdens het jaar verdiend op de verschillende circuits wegwerken in de tuin, garage en AL de rest.
Voor een overzichtje van het voorbije weekend. ![]() Zelf een terasje voor het tuinhuis gelegd ( 6 uur werk ) ![]() Gras afgereden ( 30 min werk ) ![]() Garage uitgemest en opgeruimt ( 4 uur werk ) ![]() Bureau uitgemest ( 2 uur werk ) En dat terwijl wij zoveel nuttige dingen kunnen doen ![]() Last edited by Driesco; 30-05-2004 at 13:41. |
|
||||
|
||||
Ik zie daar toch nog een papierke liggen ze op uwen bureau
![]() |
|
||||
|
||||
Als je tijd hebt om me eens te tonen hoe je dat terrasje gedaan hebt... altijd welkom hier!!!
![]() |
|
||||
|
||||
normaal zou ik ook het gras afgereden hebben dit weekend, maar daar ik zaterdag jarig was en vrijdag geen zin had zal het iets zijn voor dinsdag
![]() zal wel een foto posten dan ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Mijn huisje ligt er anders ook weer proper bij ze, dit weekend goed in de weer geweest met emmer en dweil !
|
|
||||
|
||||
Gras afgereden - 1 1/3 uur werk, tuin is dan ook 3x zo groot
![]() 307SW in de 'baby shampoo' gezet - 1,5 uur werk Op zoek naar een kinderkamer - 4 uur onderweg geweest en niets gevonden. ![]() Hyundai EVO3 geplekt - 2 uur werk |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|