![]() |
|
|
||||
|
||||
verslag presentatie toyota
Quote:
dames en heren ik verklaar het seizoen voor geopent ![]()
|
||||
|
||||
foto'tjes
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
1 woord:
lelijk tis te hopen dat de andere teams iets meer van hun design bakken, want dit vind ik een absoluut misbaksel hun rood op hun zijpontons is precies een emngeling van roze en rood!! not the way to go!! alhoewel natuurlijk enkel de prestatie's tellen!! airco
|
||||
|
||||
De Toyota is een mengeling tussen Ferrari en Minardi (dit is niet verwonderlijk daar Brunner voor beiden heeft gewerkt).
- de neus, cockpitbescherming (die niet tegen het chassis staan), voorvleugel en airbox zijn duidelijk F2001. - het voorste deel van de cockpit (de uitsparingen voor de benen) is M02 (Minardi 2000). De Toyota beschikt zonder twijfel over een beresterke (en lichte) versnellingsbak. Brunner is immers de uitvinder van de Titanium "bak". De Toyota lijkt me aerodynamisch "in orde", ... slank en snel. Ook wat de kleur betreft ziet het er naar mijn mening niet slecht uit. Wat mij betreft kan enkel de motor nog een zorgenkindje worden. Als daar alles meezit zou Toyota wel eens de "best rookie of modern F1" kunnen worden. Ik zet er dan ook 100 BEF (5 Fl / 5 €) op dat Toyota voor BAR, Minardi, Arrows en Prost eindigt.
|
||||
|
||||
Met alle respect tibo (kvond uw uiteenzetting echt goed) maar euhm, 5 € is dus wel 200fr hé...
Moe keuzes make in et leven hé ![]() Nee, voor BAR zouk straf vinde, maar voor de rest vind ik mezelf compleet bij uw mening
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik ben wel eens benieuwd naar wat Salo en McNish gaan laten zien. Van Salo ben ik in 1999 wel verschoten, ... zeker in Duitsland!
|
||||
|
||||
Ik vind het wel geslaagd. Nu maar hopen dat ze het evenver schoppen als in alle andere disciplines waaraan ze hebben deelgenomen...
Wat testrijders betreft : kans is vrij groot dat Ryo Fukuda die plaats zal innemen. |
|
||||
|
||||
technische specificaties
Chassis Construction: Carbon monocoque Dimensions: Front track: 1424mm Rear track: 1411mm Wheel base: 3090mm Total length: 4547mm Weight: 600kg (with driver) Suspension: Push rod with torsion bar for front and rear Brakes: Brembo Discs: Brembo Shock absorbers: Sachs Wheels: BBS Magnesium (front: 13"x12", rear: 13"x13.5") Tyres: Michelin Pilot Electronics: Magneti Marelli Engine Engine: Toyota RVX-01 V10 (90°, 2998cc) Transmission: Toyota six-speed semi-automatic gearbox Clutch: Sachs triple plate
|
||||
|
||||
1 woord: prachtig. Nu nog hopen dat het beter gaat dan met hun testwagen. En als hij beter gaat dan zie ik hen bij de top 5 eindigen.
|
|
||||
|
||||
Mmm, ik zag eigenlijk liever het kleurendesign van vorig jaar. maar les goûts et les couleurs ne se discutent pas, en prestaties zijn belangrijker dan uitzicht natuurlijk...
We zien wel... |
|
||||
|
||||
Ik vind dat hij een beetje trekt op de Mclaren met Marlboro kleuren maar die ze dan een beetje rapper hebben gemaakt zodat dat rood een beetje wegvliegt zo...
|
|
||||
|
||||
Maar dan rood waar wit moet staan en wit waar rood moet staan :-)
|
|
||||
|
||||
hmmm top 5 zal nog wel wa hoog zijn peisek!!
Ferrari williams en McLaren zullen wel buiten schot blijven!!! en ik kan me moeilijk voorstellen dat BAR, Jordan, Sauber, evt ook nog Jaguar door ne nieuwkomer in den F1 geklopt gaan worden!! kzouet voor Toyota nog voor een tijdje bij lowprofile ambities houden!! airco
|
||||
|
||||
Ferm bakske! Als het gaat rijden zoals het er uit ziet...zullen de jappen blij zijn.
Wat ik me nog afvraag, dat is of er iemand in geslaagd is om de testritten in Francorchamps bij te wonen. Verschillende mensen gingen een poging doen, maar ik heb er niets meer van vernomen. |
|
||||
|
||||
Ne kameraad van ne collega van mij heeft tijdens die tests zelfs in de pitbox gestaan. Gewoon op vertoon van zijn Toyota badge.
Hij heeft wel geen foto's genomen. ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|