De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Slotcars
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 13-02-2006, 11:48
MFahrer MFahrer is offline
De Paddock Regular

1/24 FIA GT Endurance: een impressie

Heren,

Zoals jullie weten is er dit weekend op Petit Spa 2 de wedstrijd verreden waar sommigen onder jullie anders zelf zouden aan deelgenomen hebben. Op aanvraag en met veel plezier post ik dit racerapport.

Het aantal foto's heb ik hier bewust zeer beperkt gehouden. Onder de link vinden de geïnteresseerden veel meer leuke foto's:
http://www.slotforum.com/forums/inde...0&#entry146218

Enkele deelnemers: Brams Williams Corvette:

Slim's Goodwrench Corvette:

Ben's Chereau Porsche:

Enkele wedstrijdbeelden:

Het was een zeer leuke wedstrijd... en ik kijk uit naar de wedstrijd met enkele Paddock teams. Dat belooft echt leuk te worden! Zeker als die mooie bolides van jullie ertussen zitten!

Geef gerust jullie commentaar.

G.

Last edited by MFahrer; 13-02-2006 at 13:15.
Reply With Quote
Old 13-02-2006, 13:48
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...

Na het zien van deze foto's begin ik al uit te kijken naar onze race ...
Old 13-02-2006, 21:51
A uit PDGRacing's Avatar
A uit PDGRacing A uit PDGRacing is offline
De Paddock Regular

En wederom Mooie link naar het ander forum voor meer wedstrijd-informatie... Nu ik een en ander zelf aan het overwegen ben. Zijn al die wagens zelf geschilderd, of komen ze zo uit de verpakking? De gele Corvette lijkt me 'beter' afgewerkt dan de Williams. Bij de Goodwrench zie je het tank-systeem en zo zitten. Terwijl dit me nog niet opgevallen was de wagens op internet/winkel. Dit is even , maar nogmaals
Old 14-02-2006, 08:56
MFahrer MFahrer is offline
De Paddock Regular

@ Dominique: Nu pas? Ik denk dat de wedstrijd met jullie ook dikke fun zal worden. De wagens laten zich relatief makkelijk rijden (breed en laag, dus uiterst stabiel) dus dat is ideaal voor beginnende slotracers. Hopelijk krijgt Huudo z'n andere projectjes snel klaar, zo kan hij verder aan de NSX bouwen.

@ A: De wagens zijn allemaal zelfgebouwd (behalve de 2 575's). De Corvettes zijn twee Revell Bouwdozen, de GT2 is een Tamiya bouwdoos... De Goodwrench was inderdaad beter gedetailleerd onder de kap... alhoewel er ook het één en het ander aan ontbrak... Hij had in de concours d'élégance ook meer punten dan de Williams.

De wagens waar jij het over hebt zijn meestal de 1/32 Scalextric, Fly's, Ninco's... die zijn uiteraard allmaal hetzelfde.

Op Slotforum vind je verder zeer veel interessante slot-info die jou zal interesseren!

G.

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules