![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
We hebben een kleine selectie van de qualificatiesessies op vrijdag online gezet. Hier een paar teaserkes:
![]() ![]() ![]() ![]() Tot morgen in Spa ![]() Insanity & Infinity
Motorsports-online.net Last edited by insanity; 11-06-2006 at 22:30. |
|
|||
|
|||
Knappe foto's. Maar denk aan de beweging hé. Dat geeft het juist wat meer.
Doe zo verder! Mvg... |
|
||||
|
||||
zeer knappe foto's
![]() khoop dat je er wat neemt van de jaguars en de audi ![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
damn das wel echt spijtig
was zo'n schone auto en wreed snel |
|
|||
|
|||
Ik heb dit met mijn eigen ogen gezien en alles ook op beeld gezet. Deze beelden zijn overigens vandaag te bekijken op RTBF en La Deux. Dit omdat ze er zelf geen beelden van hebben en daarom een slideshow nemen van mijn en TheJudge zijn foto's.
Ook hadden we tijdens de warming up een onboard camera in de Seat van S-racing geplaatst. Hier is op te zien hoe de Audi met Tim Verbergt achter het stuur plots vuur vat. Deze beelden komen overingens ook terug op RTBF en La Deux. Ik probeer enkele foto's zo snel mogelijk te posten. Mvg... |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
http://users.skynet.be/autosport/ Zeer origineel kleurenschema. Het lijkt net of je een WTCC Seat Leon in de Red Bull kleuren ziet.............echter wie verder kijkt ziet een kameel ![]() Coureurs van dienst zijn dan ook de drijvende krachten achter de 24 uur van Dubai ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() maar is inderdaad wel mooi vooral de voorkant.. mooie bumper |
|
|||
|
|||
Quote:
Misschien kan je de beelden van RTBF / La Deux binnenkort wel op internet vinden. Mvg... |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Onze fotootjes van de mooie en spannende 12H BTCS staan ook online op onze homepage
Een paar teaserkes: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Veel plezier ermee & sportieve groetjes, Insanity & Infinity ![]()
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|