![]() |
|
|
||||
|
||||
TE27 Corolla Rac"74
Het is al een tijdje geleden dus ik zal nog eens een laten zien.
Deze is een resignkid van Mini Racing op 1/43,driver Ove Anderson rally Rac'74 De body heb ik al in het wit afgelakt, en de voorgril al wat geverft,hier een paar foto"s |
|
||||
|
||||
Goed om te zien dat je weer eens aan de slag bent. Ben benieuwd naar het resultaat.
![]() |
|
||||
|
||||
Tof dat je beslist hebt om uw projecten te blijven posten. Ik volg het alesinds zoals altijd.
![]() |
|
||||
|
||||
Leuk, een nieuw modelletje. We vroegen ons al af waar je zat??
|
||||
|
||||
Hey, goed dat we weer eens mogen meeloeren!
Wat zijn eigenlijk je indrukken over die kits van Mini Racing43? Zijn dat goeie kitjes, zit er genoeg detail op, zijn de onderdelen goed gegoten zonder veel luchtbelletjes?
|
||||
|
||||
Omdat ik dit toch één van de mooiste Corolla's vind, ga ik de bouw van de verkleinde versie zeker volgen.
Eveneens ben ik blij dat je weer aan de slag bent gegaan. ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt allemaal,ik vind dit een van de best passende kids die er op de markt zijn, mijn mening |
|
||||
|
||||
knap modelletje ,ga zeker de evolutie volgen ,succes er mee
![]() eens kijken naar mijn hoofding L boven ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja die heb ik zeker zien staan, maar die zit al in mijn verzameling op 1/43 en 1/24, toch tof bedankt ![]() |
|
||||
|
||||
Hier een zicht van het interieur en de velgen
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Tof om ook eens wat interieurpics te zien. Mooi gedaan. Zijn die gordels aftermarket of hoe heb je die gemaakt?
Succes verder !!
|
||||
|
||||
Je mag je altijd wel wat "artistieke vrijheid" gunnen, zeker als er geen referentiemateriaal voor handen is. Voornaamste is dat het er goed uitziet. En da's hier toch wel het geval denk ik.
|
|
||||
|
||||
De gordels zijn mee in de kuip gegoten
![]() |
|
||||
|
||||
Ben bezig met het zetten van de decals, hier een paar fotoos