![]() |
|
|
||||
|
||||
Race of Champions 2007
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Mja, maar nu gaan we naar een tennis tempel!
Nog kleiner dus... ![]() Via google vond ik dit: ![]() |
|
||||
|
||||
Dat is een voetbalstadium hoor.
|
||||
|
||||
id dat een stadion met zo een dicht schuifbaar dak ?
zou wel handig zijn voor moest het regenen.. |
|
||||
|
||||
Wat zijn we toch weer lekker bezig op Eurosport...
![]() |
|
||||
|
||||
Echt fantastisch! Eerst 20 minuten te laat beginnen en dan na drie kwartier definitief alle signaal verliezen. En dat moet ons zin doen krijgen om te betalen voor Eurosport 2?
![]() |
|
|||
|
|||
???
Het was toch op Eurosport 1? Overigens was RoC veel leuker toen het nog op de Canarische Eilanden was. |
|
||||
|
||||
Ja het was op Eurosport 1. Maar tenzij het aan mijn lokale distributiemaatschappij lag (wat ik betwijfel, want de andere kanalen werkten perfect) zijn ze drie kwartier voor het einde overgeschakeld naar een zwart scherm, dat er nu nog staat. Ik bedoel dat dat geen goede reclame is.
|
|
|||
|
|||
Hier geen problemen (al heb ik niet de hele uitzending gezien, maar die finale was in ieder geval gewoon te zien)
|
|
||||
|
||||
Leuk, dan was het toch weer een lokaal probleem. Mijn excuses aan Eurosport en
![]() |
|
|||
|
|||
Ik had het opgenomen met Indi, en de live-uitzending is blijven hangen. Weet niet of dit met de kabel of met eurosport te maken had...
|
|||
|
|||
hmm, strak dan ook eens kijken of het blijft hangen, heb het ook opgenomen met indi maar nog niet de tijd gehad om te kijken...
|
||||
|
||||
RoC was niet slecht maar ik vond de keuze van wagens niet leuk. Vorig jaar veel beter. De Solution F vind ik maar niets en ook de Ford Focus en de Abarth Punto vond ik een ongelukkige keuze...
|
||||
|
||||
ik vond het wel weer leuk om te zien !!!
vooraal om schumi terug in actie te zien.. in de bugy was hij echt onverslaanbaar nie normaal ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ga eens terug naar school...
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|