![]() |
|
|
|||||||
|
|||||||
F1 en Nederlanders, the neverendig soap.......Van der Garde als soapster!
Vergeef me als jullie me met enige regelmaat beschouwen als azijnpisser der Lage Landen maar aan dit verhaal kan zelfs de beste schrijver van een soapserie nog een puntje zuigen. Wederom F1, wederom een Nederlandse coureur............wederom gedonder in het kippehok. Hoe kun je een Nederlander nou nog serieus nemen in deze tak van sport? Zal ik dan toch maar de stap wagen om op autosport-asiel aan te vragen?
![]() ![]() Het begin: Quote:
Quote:
Mooi nieuws, leuke foto's. Niks aan de hand zou men denken. Zie de eerste KM's van Giedo: Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Mag ik eerlijk en oprecht zijn? Ik hoop dat de Formula One's Contract Recognition Board deze polder-snaak een fikse boete gaat opleggen. Weet de vader van zijn vriendin meteen hoe duur zijn schoonzoon in het levensonderhoud is ![]() Zeer benieuwd wat de motivatie/onderbouwing van Giedo is om te kiezen voor Spyker. Elk logisch weldenkend mens kan beoordelen dat Super Aguri het beter gaat doen dan Spyker in (zeer zeker de eerste helft van) 2007. Veel testen bij Spyker? Ze hebben maar liefst 4 testers in dienst voor 2007! En dat met de geldende berperkingen m.b.t. testen voor 2007. Giedo, mag ik je een lulhannes noemen?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 02-02-2007 at 01:09. |
|
||||
|
||||
Ik denk niet dat het CRB een boete kan opleggen. Zij kunnen in het geval van een geschil wel zeggen welke partij het geldige contract heeft. En ik denk niet dat Super Aguri een fout heeft gemaakt toen het een contract opstelde, tenzij er expliciet in stond hoeveel kilometer Giedo had moeten afleggen. 't Zal weer een leuke story om volgen worden.
Zet de drankjes al maar koud, schuif de stoelen bijeen en haal de chips maar boven |
|
||||
|
||||
Jaja,derde rijder bij Aguri,of "één van de vier" testrijders bij Spyker,kiest em nu wel het slechtste zeker..
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Al goed dat Giedo zijn naam op z'n Hollands geschreven wordt. Je zou je voor minder gaan schamen met zo'n welklinkende naam... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Haha, sorry dat ik het zo zeg maar Van der Garde je bent dom!
Zoals aangehaald: één van de vier of derde rijder? Ik weet wat kiezen hoor. Ook heeft Super Aguri al een seizoen meer ervaring opgelopen en we weten allemaal hoe belangrijk dat is. Een nieuw team breekt nooit potten in het debuutjaar (of jaren). |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Gaat het om een gevalletje Nederlandse betaalgewoonten?
![]() Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Telfort Mark, geen KPN
![]() |
|
||||
|
||||
Waarom doet Giedo dit? Zit je als derde rijder in een team met ruim een jaar ervaring ga je naar een populistisch team met wel 4 testrijders, dan ben je dom bezig zeg!
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Als het werkelijk zo is gegaan vind ik dat een meesterlijke deal van die Boekhoorn, het vriendje van je dochter is van de straat en zijn speeltjes worden betaald door iemand anders. ![]()
|
||||
|
||||
Hehe, hoef je straks ook geen bruiloft te betalen, als het überhaupt zo ver komt natuurlijk...
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Op andere gebieden is ie dan weer wat minder slim,Oorzaak: vrouwen!
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Hmm, Giedo moet dus snel nog even een dik contract tekenen en laten betalen, want zodra die weer uit elkaar gaan is de helft van schoonpappa's fortuin pleite
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|