![]() |
|
|
||||
|
||||
alfa romeo 155 martini 1/24
op naar de volgende en we blijven nog in de dtm sfeer
nu ga ik weer een oud kitje maken met de zelfde probs als de calibra cliff ![]() maar we blijven doorzetten en zorg dat deze weer voor mij 80% goed komt ![]() ![]() motorblokje en as al klaar gemaakt ![]() ![]() chassis ook al klaar ![]() ![]()
|
||||
|
||||
motorblok op zijn plaats
![]() ![]() stoel ook al met tenco gespoten ![]() ![]() reacties en info altijd welkom
|
||||
|
||||
Ik zie het niet goed, maar heb jij de achterkant ook met Tenco bespoten?
Het is de bedoeling dat je de achterkant afplakt vooraleer je met Tenco spuit, zodat dit gedeelte glad blijft, omdat je hier dan naderhand probleemloos je carbon/kevlar-decal kunt plakken. ![]() Probeer volgende keer je Tenco-bus nog wat verder te houden van je stoel. Voor de rest ziet alles er prima uit.
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 15-04-2012 at 00:28. |
|
||||
|
||||
ja dat is de reden dat ik die ook gespoten heb die decal zit niet in de doos
had er speciaal op gelet thx he
|
||||
|
||||
Quote:
Maar als je de achterkant afplakt met tape, dan heb je gelijk een mal. Deze plak je op vel carbon of kevlar en je snijdt deze uit volgens de mal, op die manier heb je een perfecte decal voor de achterkant van de stoel. Alleen, het is te zien hoe ver je wil gaan met extra detaillering.
|
||||
|
||||
ja die metode ken ik maar is toch iets te laat nu de tenco zit er al op en ben ook nog niet eens in bezit van carbon decals .
moet de juiste nog vinden voor een goeie prijs
|
||||
|
||||
Quote:
Domino STUFP0002 Carbon decal ACCESSOIRES SCHAAL: 1/24 € 12.00 STUFP0005 Kevlar decal ACCESSOIRES SCHAAL: 1/24 € 13.00
|
||||
|
||||
had dus eens een test gedaan met de kleur ts49 en deze gaat het dus worden voor de motorkap te spuiten
![]() ![]()
|
||||
|
||||
weer een beetje verder gedaan echt een grote update is het niet
de stoel die bijna klaar is voor te monteren ![]() de rolkooi ![]() het dashboard ![]() deurpanelen & zijschorten ![]() het interieur ![]()
|
||||
|
||||
het interieur is ook klaar en moet nu samengebracht worden met de rest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
alles liep goed en nu ff niet meer
ben met decals bezig en het spuiten van de motorkap maar daar ging het wat mis ![]() ![]() ergens toch een reactie in de lak maar wat het juist is weet ik niet nu niet echt een groot probleem alles terug zuiver maken en opnieuw spuiten dan de decals op de auto ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
juist de motorkap eens zuiver gemaakt en alles terug voorbereid en al een laagje primer erop gespoten .
als de 307 burri klaar is kunnen we doordoen aan deze
|
||||
|
||||
motorkap is terug goed gekomen
het spuiten van het rood is goed gelukt ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
gelukkig is het ng goed gekomen!
Het rood rond het logo is dit een decal of gespoten/geverfd? decals zitter er goed op8
|
||||
|
||||
rood is gespoten met ts49
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|