De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 20-08-2008, 02:02
Pascal Pascal is offline
A4993

Donderdagtrainingen verkocht !!!!

Wat heeft CZ nu nog wel zelf in handen ????

Nadat de Belcar en de Touring Cup (en wat nog allemaal) uit handen werd gegeven, geeft CZ nu ook nog hun interantionale trainingsdag uit handen.

Nadat ze zich weer eens laten ringeloren hebben ivm het geluid (al moet ik toegeven dat ik niet precies weet wat er fout liep) was het CZ verplicht om een achterpoortje te zoeken. Als ik me niet vergis mochten alleen wedstrijden (en geen trainingen) op een A-dag of donderdag plaatsvinden. Vandaar dat ze Internationale trainingsdagen omtoverden in de International Time Competition of zoiets. Dwz dat ze extra in de buidel moesten voor de tijdsopname en publicatie van de tijden. Of daarmee ook iets foutliep of dat er een andere reden is weet ik niet.

Iig hebben ze de donderdagtrainingen verkocht :

http://www.circuit-zolder.be/nl/rijd...gen/index.html

mooie en inventieve tekst, dat moet ik toegeven. Al stellen zich de eerste problemen al.

Teams die eerder bij CZ of DSMEC of elders (goedkope) trainingsbonnen kochten kunnen ernaar fluiten. Ze zijn niet meer geldig bij onze Nederlandse vrienden.

Of het ook allemaal volgens de regels van de kunst verliep is niet helemaal duidelijk en niet helemaal te verwachten. Volgens mij moet dit aanbesteed worden en kunnen de kandidaten een voorstel of bod doen. Naargelang de vooropgestelde criteria wordt het product dan toegekend. Weet niet of het HELEMAAL juist is wat ik schrijf maar zo ongeveer is het toch. Een goeie advocaat zou wel eens wonderen kunnen doen.

Wat wordt het volgende....

C U
Reply With Quote
Old 20-08-2008, 05:37
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

Pascal,

Als je goed leest gaat het maar over 5 of 6 donderdagen per jaar.
Reply With Quote
Old 22-08-2008, 12:59
Pascal Pascal is offline
A4993

Leg me dat eens uit want dat lees ik helemaal niet.

C U
Reply With Quote
Old 22-08-2008, 13:02
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

Hallo, de kalender staat erbij wat ze gekocht hebben.
De andere dagen blijven van CZ of Motorsportschool.

Dat lees ik toch
Reply With Quote
Old 22-08-2008, 22:55
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Er zitten +/- 52 donderdagen in een jaar. Volgt u even mee?

Max beschikbaar qua kalender: 52
Vakantie/kerst/winter: -8
Donderdagen voor internationaal evenement: +/- -12 (zeer ruim geschat)
Motors: +/- -6
Totaal over voor Rensportschool Zandvoort en de verkoop: +/- 24 donderdagen.

En ja, zo lees ik het dan weer

Goede zet? Slechte zet? Het valt te bezien in de loop der tijd. (Wilde)Verhalen dat e.e.a. op het gebied van de €'s niet zo lekker loopt lijkt te kloppen als je een van je kroonjuwelen verkoopt aan Zandvoort. Gaat Zolder het BE-filiaal worden van Zandvoort?

Op korte termijn lijkt me dit een boost in €'s voor CZ, op (zeer) lange termijn chronisch te lage inkomsten. Het bericht op de CZ-site is hierin niet helemaal duidelijk. Is het verkoop, lease, verhuur of welke vorm dan ook?

Ach laten we hopen dat de vrije donderdagen blijven bestaan
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules