![]() |
|
|
||||
|
||||
De F1 heeft haar laatste glorie verloren!
Quote:
![]() Blijft triest om zo'n nieuws te mogen lezen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
![]() Dat een team als Force India (al zal dat voor Pakistaan Kahn moeilijk zijn ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Echt jammer als je weet hoeveel talent er rond loopt en op het zitje aast...
|
|
||||
|
||||
"neemt deel aan demonstraties"
dat noem ik niet meteen een zitje in de F1. meer sponsorgeld incasseren voor Renault, en het echte piloten-team wat meer rust geven in plaats van ze op zo'n evenementen te laten opdraven
|
|||
|
|||
Heren, Dames,
niet meteen panikeren. Zulke plaatsen zijn "betalend". Vorig jaar legde Sakon Yamamoto een deftig pak geld neer om de demo's te mogen doen voor Renault. Betaald werden Jonathan Cochet (de Renault huisrijder) en bijvoorbeeld Alx Danielsson (voor het Le Mans World Series weekend). Ik kan me enkel inbeelden dat de persoonlijke sponsor van de heer Khan een mooie valies met groen briefjes heeft meegebracht en dus meneer Khan volgend seizoen de demo runs zal doen op de World Series by Renault. Ter info : "plat" heeft hij nooit een kampioenschap gewonnen al heeft hij verleden seizoen wel een aantal wedstrijden in de F3000 gewonnen. Fabio Onidi, Nicolas Prost en bijvoorbeeld ook Davide Rigon waren zijn tegenstanders. Last edited by buchinski; 22-01-2009 at 02:12. |
|
||||
|
||||
Ik ken deze pakistaan niet eens. Maar gaat hij dit jaar alleen deze demo's verzorgen of neemt hij ook nog deel in een kampioenschap? Als hij alleen de demo's doet vind ik het maar een domme zet van deze persoon, geen competitie meer en dus ook geen kans om gespot te worden door een team...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|