De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 16-09-2009, 23:08
Bruno Vermeeren's Avatar
Bruno Vermeeren Bruno Vermeeren is offline
De Paddock Rookie

BRV/Autokrant - Review DSMEC Zolder Truck GP

BRV/Autokrant - Review DSMEC Zolder Truck GP

Gemengde gevoelens binnen het BRV/Autokrant Racing Team na de vijfde manche van het DSMEC kampioenschap afgelopen weekend in het kader van de Zolder Truck GP. Hoewel het team nog steeds aan de leiding blijft in klasse 4 grepen beide piloten naast kostbare punten.

De kwalificatie op zaterdag verliep dramatisch. “De wagen bleek achteraf voorzien van verkeerde banden vooraan waardoor een 13de plaats het hoogst haalbare was. Geen ideale uitgangspositie als leider in het kampioenschap!”

Tom: “Ik nam de start van de wedstrijd en maakte in de eerste ronden meteen vier plaatsen goed. Na een crash van Van den Broeck/Voet werd gebruik gemaakt van de code 60 situatie om de pilotenwissel door te voeren.”

Bruno vervolgt: “Ik verliet de pitlane in 11de positie. De baan was zeer vettig en het was niet eenvoudig om de wagen op de ideale lijn te houden. Ondanks dit bedroeg onze snelste rondetijd 1.51’130”. Naarmate de race vorderde klommen we op richting 6de positie. Met nog één uur te gaan werd de wagen door een lekke band plots oncontroleerbaar in de Jacky-Ickx chicane. Luc Gabriël deed de wissel in een recordtempo waardoor ik de race kon vervolgen. Onze podiumkansen, tot dan haalbaar gezien de problemen bij de concurrentie, werden tot nul herleid door het aanzienlijke tijdverlies.”

Bruno bracht de wagen aan de finish in 6de positie.

“Hartelijk dank aan het hele team voor de inzet gedurende het weekend. We hebben niet optimaal van de situatie geprofiteerd maar beperken de schade in het kampioenschap. Ik zou deze wedstrijd willen opdragen aan Guy (Euro Cash) die ons op zaterdag 12 september heeft verlaten” besluit Bruno.

Met dank aan onze partners!

BRV/Autokrant Racing Team

Winning is more than LUCK
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules