![]() |
|
|
||||
|
||||
Nieuwe leden
Ik vraag mij af hoe de leden die hier de laatste tijd zijn geregistreerd (en dat zijn er nogal wat, teller staat rond de 243) bij De Paddock terecht zijn gekomen? Is het dankzij verwijzigingen op andere fora, de stickers op diverse racewagens, via vrienden,... Volgens mij is dit wel leuk om te weten
![]() Ik ben hier beland door een verwijzing in een thread op sport24 (R.I.P.) |
|
||||
|
||||
I made it
![]() userid = 1 you've got the answer ![]()
|
||||
|
||||
Mijn userid, is da nie 2 ofzo ? of toch in die buurt. Overigens is die '2' ook het missende nummer in de ledenlijst. Dus 't zou logisch zijn
![]() Hoe kom ik hier ? van de oude 'paddock' of in het prille begin 'de pits' op sport24, waar we te maken kregen met overdadig spamgeweld in een wereld zonder admins.
|
||||
|
||||
finish uw userid is 3
wie welk userid heeft kan je checken door op de knop profile te drukken ![]()
|
||||
|
||||
Ik ben hier ook via sport 24 ooit geraakt (het begon me ginder een beetje tegen te steken)
|
|
||||
|
||||
Ik was de allereerste die het op "De Pits" voor bekeken hield en zelf een poging tot forum oprichtte, toen nog bij "yahoo-egroups". Ik vond een aantal medestanders en we waren vertrokken. Na een tijdje werd de formule verbeterd door eerst Oneliner en daarna Airco, die de Paddock in zijn huidige vorm goot. Ik had nooit gedacht dat we ooit zouden bereiken wat we nu bereikt hebben. Of hoe een dubbeltje rollen kan...
BTW om één of andere reden schijn ik pas user ID nr 6 te hebben... Maakt verder ook niet veel uit natuurlijk. Last edited by Sennake; 29-10-2002 at 18:44. |
|
||||
|
||||
Ik ben hier geraakt via Oneliner, die zat constant aan mijn hoofd te zagen over de paddock dit en de paddock dat
![]() En sindsdien ben ik er eigenlijk een beetje verslaafd aan ![]() |
|
||||
|
||||
via sport24 en een of andere kartwedstrijd vorig jaar....
|
||||
|
||||
Via "de pits" wat was me dat een hel daar toen !
Hoe heette die gekke spammer weer wat daar de boel naar de kloten hielp ? |
|
||||
|
||||
Ik dacht door de site van Werner en het forum op de oude Belcar.com...
Deze post dus: Quote:
WRC-prono 2009 kampioen Last edited by Bart.Vandecavey; 29-10-2002 at 11:39. |
|
|||
|
|||
Via Stijn Coninckx en Belkarting wedstrijd
|
|
||||
|
||||
Ik ben mee begonnen bij de e-groups van Sennake. Samen met Werner en Mario. De eerste "Paddock"-karting waren er 3 rijders en één toeschouwers, in Mol. En in Anderlecht ..., awel, da's nu eens een uitbreiding.
|
|
|||
|
|||
Toevallig door het surfen van een site naar de andere. maw via vele links.
Ik heb wel eerst een paar maanden alles afgelezen alvorens mij te registreren. |
|
||||
|
||||
ik ben hier geraakt door nieuwsgierigheid van die paddockers op de mak-karting! sennake en werner en pascal denk ik reden daar mee in antwerpen onder teamnaam de paddock en ik wou wel eens weten waar dat voor stond en dan ben ik maar eens gaan kijken.
|
||||
|
||||
Via de nieuwe site van touring cup en de link naar de fora was mijn manier om hier te geraken. De site van touring was mij via e-mail ter ore gekomen.
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|