![]() |
|
|
||||
|
||||
Belcar-familie viert feest
Van autosport.be:
Belcar-familie viert feest Het was vanavond (vrijdagavond) verzamelen geblazen voor deelnemers en organisatoren van het Belcar-kampioenschap. In "La Tentation", hartje Brussel, werden de winnaars en hun secondanten tijdens een op alle punten geslaagde avond als naar goeder gewoonte in de bloemetjes gezet. Met een knipoog naar zowel het bijzonder sfeervolle Spaanse etablissement waarin de festiviteiten dit jaar plaatsvonden als naar de komst in 2003 naar Zolder van de Telefonica World Series by Nissan, stond de avond zowel ludiek als culinair in het teken van Spanje ----------- Ik was er dus ook ![]() Volgend jaar dus toch maar 7 manches in de Belcar en geen 8. Geen buitenlandse race meer dus maar ja dit heeft ook z'n redenen natuurlijk... |
|
||||
|
||||
Re: Belcar-familie viert feest
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
hela nog meer nieuws soms?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
De race die er in Zolder bijkomt is het weekend dat de Telefonica World Series het Limburgs circuit aandoet. De moeite dus!
|
|
|||
|
|||
ja dat de directeur van Zolder, de heer Verschraegen citeerde uit, jawel dailysportscar.com. Waarvoor dank... :-)
Ook dank aan mijn BOB want anders lag ik nu nog in Brussel Koppijn Jos |
|
||||
|
||||
Cool,dat et maar vlug zover is,ik begin weeral afkick-verschijnselen te vertonen,t'is een verslaving als een ander natuurlijk
![]()
|
||||
|
||||
Re: Re: Belcar-familie viert feest
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Re: Re: Re: Belcar-familie viert feest
Quote:
![]() ![]() Maar gelijk ik het gezegt heb gister avond, ik mocht ook nog eens buiten he ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ahja, voor de babe-liefhebbers: joke vandevelde was er ook
![]() ![]() btw: checkt uwe pm is pietje |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() Last edited by Mistery; 07-12-2002 at 21:43. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Het feesje in beeld. Let vooral op de leuke outfit van Danny Dubois
![]() ![]() ![]() foto's: Hans van Onsem/Autosport.be |
|
||||
|
||||
Ja ik zei het tegen danny, dit wordt echt de nieuwe trend, dat verkleden!!! Zouden we niet beter in zo een pakjes gaan racen ipv al die saaie overalls??? Zou geen slecht gedacht wezen
![]() ![]() ![]() ![]()
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|