![]() |
|
|
||||
|
||||
Site-updates: New Policy
Al bijna 2 jaar probeert depaddock een spreekbuis te zijn voor vele autosport-teams en fans. En met succes ... De voorbije 22 maanden is het aantal leden enorm gestegen. Meer interessante discussies waren het gevolg.
Toch hebben we de voorbije maanden moeten vaststellen dat een minderheid van mensen van dit forum gebruik maakt om reclame te maken voor hun website. Toch zijn we van mening dat mensen die veel tijd steken in hun website mogen showen. Daarom hebben we enkele maanden geleden besloten om voortaan slechts 1 topic toe te staan waar alle updates van 1 website in thuis horen. Helaas heeft een kleine minderheid het nu verknoeid voor al diegenen die het wel op de juiste manier deden. De voorbije maanden leken de autosport-discussiefora op de reclame-afdeling van VTM. Dit is niet de bedoeling. Daarom hebben we met onmiddellijke ingang besloten om update-threads enkel toe te staan in een apart forum voor site-updates. Op deze manier proberen we te voorkomen dat de normale discussies-fora belemmerd worden door de klakkeloze reclame van enkelen. airco
![]() Last edited by Finish; 03-04-2003 at 11:25. |
|
||||
|
||||
ik ben voor :-)
|
||||
|
||||
geen probleem, mooi voor de start van het nieuwe seizoen...............het kan de duidelijkheid en leesbaarheid alleen maar vergroten.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Volledig mee akkoord.
We hebben als misteryracing.com steeds gepoogd alles beperkt te houden tot 1 topic. We zijn daar vrij goed in geslaagd, denk ik. Maar als sommigen hier het "ik keer tevreden terug-je rentre gagnant" principe toepassen, dan ben ook ik van oordeel dat we ons moeten neerleggen bij de beslissing van de bestuursleden. Al dient er een onderscheid gemaakt te worden tussen "pure spam" en het aankondigen van nieuws gerelateerd aan één specifieke topic (en natuurlijk het vermelden van de voornaamste punten ervan) met doorverwijzing naar een website. Dit laatste moet volgens mijn bescheiden mening wel kunnen in de diverse topics, en ik stel dan ook met genoegen vast dat dit ook werkelijk zo is. Proficiat De Paddock ! |
|
||||
|
||||
Ik ben ook 200% voor, dit bevordert het leesgemak en de gebruiksvriendelijkheid van de paddock! Go admins!
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|