![]() |
|
|
||||
|
||||
wat vindt een 11-jarige goed?
Het gaat dus over muziek.
Ik moet zaterdag op een feestje een beetje voor de muziek zorgen. Aangezien ik totaal geen ervaring heb met dit soort dingen wil ik eigenlijk wel weten wat een 11-jarige zoal goed vindt. Iemand die me kan helpen? grtz
|
||||
|
||||
Eminem, 50cent, Big Brovaz, Coldplay, Queen, Spring, The Red Hot Chili Peppers.......zegt mijn 11 jarige zoon en depaddockfanaat
jan |
|
||||
|
||||
aha, merci.
|
||||
|
||||
zeker geen k3, plop of samson
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Quote:
Nu, ik veronderstel wel dat ze nog geen bal verstaan van wat die rappers allemaal uitkramen. Maar toen ik 11 was in 1993, was ik net aan het 'afkicken' van de Samson en Gert-cassettes en begon ik eindelijk wat meer naar de hits in die tijd te luisteren. En daar zaten nog wel geen motherfuckin' rappers bij. Ik zou eminem en 50Cent uit de playlist laten, en hier en daar een goei doef-doef plaat erop leggen. (genre Sash, Paradisio, Kate Ryan, die dingen). Wissel dat dan af met Spring en (waarom ook niet) wat Dynamite-platen (opblaaskrokodil ofzo ![]()
|
||||
|
||||
Die vraag heb ik een paar dagen geleden ook gesteld aan iemand!! ik heb een heel jaar zulke gevalletjes in mijn klas zitten...
Jan zijn zoon geeft idd enkele typische 11-year-old-songs ![]() Avril Lavigne en Christina Aguilera doen het ook goed ![]() Voor de rest Eminem heel populair bij de jongens en dan zijn enkele platen uit de top 50 ok wel geliefd hoor (Stacie Orrico, Lumidee en wat van die super-meezing-refrein-liedjes) Maar geen K3, geen M-kids!!! dat is absoluut uit den boze!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Re: wat vindt een 11-jarige goed?
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Off-topic : wat is de doelgroep-leeftijd van K3 en M-kids toestanden dan eigenlijk wel? Kleuters???
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
De jongens blijken kwa muziekkeuze dan al een andere richting uit te gaan. Nu, als jij dat ook graag hoort, dan mag dat zelle Sennake ![]() Dus yvdp, probeer die verschillende stijlen maar met mekaar te verenigen ![]() jan |
|
||||
|
||||
Re: Re: wat vindt een 11-jarige goed?
Quote:
![]() Iedereen bedankt voor uw medewerking. Jullie zeggen wel, geen samson-muziek hé, wel, ze zitten bijna allemaal in het samson-ballet... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |