![]() |
|
|
||||
|
||||
autosport.be vip club
Op autosport.be staat nog steeds de gegevens van vorig jaar ivm hun vip club. Weet er iemand of er dit jaar een gelijkaardig initiatief komt want op mails nog geen reactie gekregen
|
|
||||
|
||||
De enige "voordelen" die ik gezien heb is kaarten voor 2 Belcarwedstrijden en de Worldseries.
En dit was beloofd: Elke Belcar wedstrijd 2 paddock toegangskaarten gratis 25% korting voor het jaarlijkse "Autosport.be Racing Experience Day " 33% korting op kledij + Nog veel meer voordelen op nieuwigheden die tijdens de volgende maanden gelanceerd zullen worden!
![]() Last edited by schumivill; 02-02-2004 at 18:53. |
|
||||
|
||||
Dan kunt ge beter lid van Depaddock worden
![]() Allezja, zij die dat nog niet zijn é ![]()
|
||||
|
||||
iemand die ik ken heeft haar vorig jaar ingeschreven, betalld ma nooit iets er over gehoord. m.a.w. ofwel zijn ze het bij autosport vergeten ofwel is ze gewoon opgelicht
|
|||
|
|||
Ik heb betaald,maar nooit spontaan iets ontvangen.Iedere vrijdag voor de wedstrijd heb ik telefonisch contact opgenomen om te vragen waar mijn kaarten bleven.
Men heeft er toen voor gezorgd dat ik ze ter plaatse kon gaan afhalen in de infochalet. Blijkbaar beschikte men over zeer weinig vrijkaarten,en zij die niet reclameerden hebben niets ontvangen! |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit jaar zal dit hopelijk beter gaan. Er volgt in ieder geval een compensatie voor de mensen die niet gekregen hebben waar ze recht op hebben. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|