![]() |
|
|
||||
|
||||
hey mensen
hey mensen.
voor mij is het echt nog wat nieuw hier . maar als ik alles hier onder de knie heb dat gaat het wel vanzelf. ik kijk er echt naar uit naar de belcar. en vooral voor de corvette c5-r. groetjes aan marshal |
|
||||
|
||||
Welkom op het forum! Hopelijk kan je je weg hier wat vinden en voel je je hier een beetje "thuis".
Je bent heus niet alleen. Hier op het forum zijn er een pak mensen die amper kunnen wachten op de start van het seizoen. Het belooft een knalseizoen te worden! |
|
||||
|
||||
![]()
in naam van alle paddockers....welkom op de paddock...enjoy your stay
![]()
|
||||
|
||||
Ik draai toch al een klein jaar mee op het circuit van zolder.
En vooral de belcar alleen het geluid er van krijg ik al kippevel. |
|
||||
|
||||
Welcome op de paddock alfa 155
Greetzz.. Corvetteboy
|
||||
|
||||
yo
gezeit nie alleen ik ben ook nog maar nieuw ma ik verlang ook vre veel want mijn vader rijd mee grt 996 GT-MR |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Off-topic: Ik wil niet vervelend doen mensen, maar let eens een beetje op de spelling hé ... het is hier niet het eerste leerjaar ...
|
|
|||
|
|||
Welcome Alfa 155 als je met probs zit kan je altijd terecht met Marshal ofzo die kan u wel helpen.
|
|
||||
|
||||
Idd Gilles.
Het is niet verboden om leestekens en dergelijke te gebruiken ![]() Welkom alfa vanuit het depaddock bestuur.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
maar ja dat is niet voor de komende jaren. |
|
||||
|
||||
Hey Alfa'ke........
Als ze jouw ooit een licentie geven om te rijden........dan krijg je elke keer als je voorbij onze post komt een rapport aan je broek ![]() ![]() Welkom VDHB'er ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ah, daar zie, onze Flip
![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|