De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Eenzitters
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #1  
Old 21-10-2003, 18:23
schumivill's Avatar
schumivill schumivill is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2002
Location: Roeselare
Posts: 607
Marc Goossens in WS by Nissan test.




1.. Ricardo Mauricio Racing Engineering 1.23.789
2.. Christian Klien Racing Engineering 1.24.066 (+0.277)
3.. Guy Smith Zele-Racing 1.24.076 (+0.287)
4.. Juan Alvarez Gabord Competición 1.24.291 (+0.502)
5.. Pedro Lamy Tata Team Carlin 1.24.786 (+0.997)
6.. Mathias Lauda Gabord Competición 1.24.954 (1.165)
7.. Pablo Donoso Vergani Formula 1.25.024 (+1.235)
8.. Roldan Rodriguez KTR 1.25.201 (+1.412)
9.. Marko Asmer Saulnier Racing 1.25.621 (+1.832)
10.. Marc Goossens KTR 1.25.922 +1.922)
11.. Milka Duno Vergani Formula 1.27.386 (+3.597)
__________________
Reply With Quote
  #2  
Old 21-10-2003, 22:19
joost joost is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 1,419
Goossens terug in de éénzitterij, zou het niet schoon zijn. In ieder geval past zijn helm bij de wagen...
Reply With Quote
  #3  
Old 22-10-2003, 08:45
FormulaV-JH495's Avatar
FormulaV-JH495 FormulaV-JH495 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2003
Location: looking @ you in my rear view mirror
Posts: 543
Quote:
Originally posted by joost
In ieder geval past zijn helm bij de wagen...


als zijn tijden maar goed zijn ... dat zal het voornaamste zijn

but I'm very happy too ...

Q : heeft er iemand beelden of foto's van het Formula Ford Festival op Brands Hatch van 1991 ... het jaar dat Mark Goosens die won ??? A.J. ???
__________________
It's satisfaction, it's disappointment,it's triumph, it's noise, it's color, it's people.. For a racing-driver, each race is a new adventure ... J.Clark
Reply With Quote
  #4  
Old 22-10-2003, 12:23
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 1,627
Hier is er alvast eentje :

http://www.marcgoossens.com/www/imag...rd/FFord04.jpg
Reply With Quote
  #5  
Old 22-10-2003, 12:38
FormulaV-JH495's Avatar
FormulaV-JH495 FormulaV-JH495 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2003
Location: looking @ you in my rear view mirror
Posts: 543
THX ... nice pic
__________________
It's satisfaction, it's disappointment,it's triumph, it's noise, it's color, it's people.. For a racing-driver, each race is a new adventure ... J.Clark
Reply With Quote
  #6  
Old 23-10-2003, 22:56
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Als ik de Autosport goed begrijp zou Goossens al een keer een Dallara-Nissan hebben getest in juni. Het was een test voor Adrian Campos Motorsport. Weet iemand daar iets meer van? Zelf is het me destijds niet opgevallen in het ''nieuws''.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #7  
Old 24-10-2003, 20:40
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
Quote:
Originally posted by Marshal
Als ik de Autosport goed begrijp zou Goossens al een keer een Dallara-Nissan hebben getest in juni. Het was een test voor Adrian Campos Motorsport. Weet iemand daar iets meer van? Zelf is het me destijds niet opgevallen in het ''nieuws''.
Jups het stond in een interview met Turbo-magazine
__________________
WRC-prono 2009 kampioen
Reply With Quote
  #8  
Old 30-10-2003, 22:48
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
De "buitenlandse pers" was niet onder de indruk van de senior. De enigen die de test naar hun waarde kunnen schatten zijn de rijder en het team zelf. Banden, fuel-load en alle andere afstellingen zijn voor de buitenstaander onbekend. De een gaat voor een pole-tijd, de ander voor een stabiel gedrag met zware brandstoflast. Wie zegt het.....................?

De Nissan World Series zijn wel "in demand" , 4 teams staan te dringen om een plaatsje te krijgen in het 24-wagens tellende veld. Dat worden er niet meer of minder, daar heeft organisator RPM geen zin in.

De teams Meycom en Zele hebben geen volledig seizoen gereden, als straf moeten ze hun wagens verkopen aan een van de vier partijen. Doen ze dat niet, dan worden de chassis-nummers "vernietigd" en dus niet meer toegelaten tot de World Series. Als dat het geval is worden er 4 nieuwe chassis besteld bij Dallara.

Conclusie, hoe dan ook geen Zele of Meycom in 2004.

Voor Zele is het wel sneu dat ze voor de laatste race Guy Smith hebben uitgenodigd. Deze Bentley 2003 winnaar reed dusdanig slechte tijden tijdens de vrije training voor de race dat ie wijselijk besloot om niet deelnemen aan de race. Zou zijn kansen op een Champcar test weleens nadelig kunnen beinvloeden.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #9  
Old 30-10-2003, 22:54
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 1,627
Quote:
Originally posted by Marshal
De "buitenlandse pers" was niet onder de indruk van de senior. De enigen die de test naar hun waarde kunnen schatten zijn de rijder en het team zelf. Banden, fuel-load en alle andere afstellingen zijn voor de buitenstaander onbekend. De een gaat voor een pole-tijd, de ander voor een stabiel gedrag met zware brandstoflast. Wie zegt het.....................?
De KTR wagen van Marc had nogal wat kwaaltjes. Zo waren er de hele dag door trillingen. Aan dit euvel heeft men jammergenoeg niets kunnen verhelpen, zodat het onmogelijk was om een snelle tijd op de tabellen te zetten. Ondertussen werd in de ateliers van KTR de wagen aan een grondige controle onderworpen en heeft men de oorzaak van de trillingen gevonden.
Reply With Quote
  #10  
Old 30-10-2003, 23:16
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Oct 2002
Location: Wezemaal
Posts: 1,382
Quote:
Originally posted by Marshal
De "buitenlandse pers" was niet onder de indruk van de senior. De enigen die de test naar hun waarde kunnen schatten zijn de rijder en het team zelf. Banden, fuel-load en alle andere afstellingen zijn voor de buitenstaander onbekend. De een gaat voor een pole-tijd, de ander voor een stabiel gedrag met zware brandstoflast. Wie zegt het.....................?
Mark zal het racen met eenzitters nog wel niet verleerd zijn, zo'n rastalent.

T zou wel tof zijn om m aan t werk te zien in de World Series.
Reply With Quote
  #11  
Old 01-11-2003, 22:35
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally posted by Marshal
De teams Meycom en Zele hebben geen volledig seizoen gereden, als straf moeten ze hun wagens verkopen aan een van de vier partijen. Doen ze dat niet, dan worden de chassis-nummers "vernietigd" en dus niet meer toegelaten tot de World Series. Als dat het geval is worden er 4 nieuwe chassis besteld bij Dallara.
Wees gerust, twee chassisnummers van de Dallara's gaan niet in de "versnipperaar". De wagens van Meycom zijn verkocht aan Belmondo Racing, een van de rijders zal Boris Derichebourg zijn. Ex-F3000 piloot, de laatste jaren actief in sportscars en GT's. O.a. in de Viper van de Belmondo.

Wat de gevolgen zijn voor het GT-programma van Belmondo zijn nog niet bekend.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #12  
Old 04-11-2003, 13:48
gouwyf's Avatar
gouwyf gouwyf is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jan 2003
Location: Beerse
Posts: 128
Quote:
Originally posted by Marshal
Als ik de Autosport goed begrijp zou Goossens al een keer een Dallara-Nissan hebben getest in juni. Het was een test voor Adrian Campos Motorsport. Weet iemand daar iets meer van? Zelf is het me destijds niet opgevallen in het ''nieuws''.
Die test was wel redelijk vlot verlopen. Maar afgezien van de problemen met de KTR wagen vond Marc wel dat die wagen beter reageerde dan de Campos wagen.
Reply With Quote
  #13  
Old 11-12-2003, 00:28
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Hmmmmm, heeft Dre'ke een "job" voor 2004? In het silly season circus komt de naam van Goossens voor.............samen met KTR?

Een "all-belgium effort" kon dus weleens van de grond komen, nogmaals het zijn geruchten.............kan wel als gevolg hebben dat de donderdagen zo af en toe heel erg leuk gaan worden
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #14  
Old 11-12-2003, 21:27
gouwyf's Avatar
gouwyf gouwyf is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jan 2003
Location: Beerse
Posts: 128
Quote:
Originally posted by Marshal
Hmmmmm, heeft Dre'ke een "job" voor 2004? In het silly season circus komt de naam van Goossens voor.............samen met KTR?

Een "all-belgium effort" kon dus weleens van de grond komen, nogmaals het zijn geruchten.............kan wel als gevolg hebben dat de donderdagen zo af en toe heel erg leuk gaan worden
Het enige probleem zijn de centen natuurlijk, anders geen probleem. Er is inderdaad even over gesproken een tijdje geleden, maar de laatste tijd niet meer. Het komt zoals altijd op hetzelfde neer, dat de centen niet gemakkelijk te vinden zijn om zoiets te realiseren in ons belgenlandje.
Reply With Quote
  #15  
Old 11-02-2004, 19:33
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
Bij deze kan ik jullie melden dat KTR in 2004 zeker NIET met Marc Goossens zal gaan samen werken .

Ik zelf vind het wel spijtig, ik had zeer leuk gevonden om met een belgische piloot in ons team te moeten samenwerken.
__________________
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 11:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.