![]() |
|
|
||||
|
||||
Hoe ziet jouw Desktop eruit
Puur uit interesse ...
Hoe ziet jouw desktop eruit (screenshotjes) de mijne: ![]() enkel spijtig dat XP hier niet deftig draait, anders kon ik mijn start-balk ook nog skinnen. Nu steekt dat een beetje af ![]()
![]() Last edited by airco; 21-06-2002 at 01:12. |
|
||||
|
||||
Voila de mijne se :
![]() Tis nie veel bijzonder ma't kan er mee door e |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Airco, hoe hebt ge die MSN in uw desktop kunnen invoegen ? is da ook mogelijk in XP ?
|
|
||||
|
||||
ja dat is mogelijk in XP ...
zal straks hier wel eens een howto posten ... ook alle andere gegevens (in die kadertjes) worden rechtstreeks geupdate van het internet. airco
|
||||
|
||||
En hier is mijne desktop!!!
![]() Greetz Barry Dat msn-venster doorschijnend maken doe je met de msn-plus plugin die je kan downloaden via www.patchou.com |
|
||||
|
||||
gewoon een html'etje instellen als active desktop gaat evengoed zene ... seffens tutorial
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() hmmm, homemade my wallpaper is. mmhmmmm, simple it is. But when nothing yóu know about Photoshop, not so good yóur wallpaper will look, hmmmmm? |
|
||||
|
||||
Hoe bedoel je r@ce@holic??
Die msn-plus?? Hier staat die gewoon op azerty |
|
||||
|
||||
Redelijk klinisch aan de oppervlakte
![]() Druk onder de kap ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ik heb da gedownload da programke en geinstalleerd en computer opnieuw opgestart en als ik nu msn open dan verandert er just nix! wa hem ik verkeerd gedaan?
|
|
||||
|
||||
Er staat vboven in de balk bij het msn venster en het chatvenster nu Plus! dads e menuke
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|