![]() |
|
|
||||
|
||||
WK Moto's
Van links naar rechts.
Manuel Poggiali 125cc Valentino Rossi 500cc Daijiro Katoh 250cc ![]() Bron: http://www.motograndprix.com/ |
|
||||
|
||||
Rossi en Katoh waren outstanding dit seizoen.
Poggiali ook een mooie wereldkampioen, hoewel Ui het aan zichzelf heeft te danken dat hij het niet is geworden. Volgend seizoen Daijiro in de 500. Man, dat gaat vuurwerk geven! |
|
||||
|
||||
En wat te denken van de mix van 2takt en 4takt machines volgend jaar. Dat gaat ook spektakel geven.
Rossi en al de groten die dit jaar 500 reden stappen over op een 4takt. De nieuwe jongens blijven bij een 2takt. |
|
||||
|
||||
Dan kan Haga zijn duivels eens ontbinden. Hij was dit jaar een schim van de superbiker.
|
|
||||
|
||||
Yep, enkel in Australie toonde hij zijn ware ik.
Wat een race was dat!!!!! |
|
|||
|
|||
Quote:
Yamaha zou volgens Honda al ietsje verder staan. Ook Sauber-Petronas heeft al moto klaar. Rossi zou trouwens volgend jaar met z'n vertrouwde nr 46 willen blijven rijden ipv nr1. |
|
||||
|
||||
Ik heb heel onlangs nog eens een GP van '92 opnieuw gezien, in Hockenheim. Waren me dat slipstreamgevechten ja, echt om uw vingers van af te likken. De race van de 500 cc was saai, maar de 250 en 125, dat was echt om uw vingers van af te likken, met elke ronde meerdere positiewisselingen aan de kop.
Véééél beter dan F1. |
|
||||
|
||||
Rossi blijft op 2takt? Interesting.
Volgend jaar afstemmen op Eurosport. |
|
||||
|
||||
Eurosport is ok, zolang het commentaar maar gegeven wordt door Jaap Timmer.
Ned 2 is ook wel goed, vooral omwille van VdGoorbergh. Awel, die gast verdient een echte fabrieksmoto want hetgeen hij laat zien met die mindere moto's : Petje af! Volgend jaar bij kanemoto, da's wellicht al een verbetering. Het is héél onhollands, maar hij maakt zelden of nooit een fout ![]() |
|
|||
|
|||
Na de Sauber-Petronas, komt nu ook de in Melbourne gevestigde Drysdale Motorcycle Company op de viertaktproppen met een onafhankelijk ontwikkeld motorblok.
Een 988cc metende, vloeistofgekoelde 80° V8, die naar eigen zeggen slechts 52kg zal wegen en een rode zone heeft beginnend rond de 20.000 opm. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|