De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #1  
Old 10-11-2001, 21:15
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock
 
Join Date: May 2001
Location: St. Kat. Waver
Posts: 5,490
WK Moto's

Van links naar rechts.
Manuel Poggiali 125cc
Valentino Rossi 500cc
Daijiro Katoh 250cc


Bron: http://www.motograndprix.com/
__________________

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
  #2  
Old 12-11-2001, 10:42
Alain's Avatar
Alain Alain is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: Hasselt
Posts: 912
Rossi en Katoh waren outstanding dit seizoen.
Poggiali ook een mooie wereldkampioen, hoewel Ui het aan zichzelf heeft te danken dat hij het niet is geworden.

Volgend seizoen Daijiro in de 500. Man, dat gaat vuurwerk geven!
Reply With Quote
  #3  
Old 12-11-2001, 17:14
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock
 
Join Date: May 2001
Location: St. Kat. Waver
Posts: 5,490
En wat te denken van de mix van 2takt en 4takt machines volgend jaar. Dat gaat ook spektakel geven.
Rossi en al de groten die dit jaar 500 reden stappen over op een 4takt. De nieuwe jongens blijven bij een 2takt.
__________________

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
  #4  
Old 12-11-2001, 17:16
Alain's Avatar
Alain Alain is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: Hasselt
Posts: 912
Dan kan Haga zijn duivels eens ontbinden. Hij was dit jaar een schim van de superbiker.
Reply With Quote
  #5  
Old 12-11-2001, 17:22
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock
 
Join Date: May 2001
Location: St. Kat. Waver
Posts: 5,490
Yep, enkel in Australie toonde hij zijn ware ik.
Wat een race was dat!!!!!
__________________

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
  #6  
Old 12-11-2001, 22:05
PJ46 PJ46 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Nov 2001
Location: Oxford, UK
Posts: 86
Quote:
Originally posted by Werner333
En wat te denken van de mix van 2takt en 4takt machines volgend jaar. Dat gaat ook spektakel geven.
Rossi en al de groten die dit jaar 500 reden stappen over op een 4takt. De nieuwe jongens blijven bij een 2takt.
Het zou ook nog kunnen dat Rossi volgend jaar op de 2takt blijft rijden. Misschien omdat Honda naar eigen zegen wat achterop loopt bij de ontwikkeling van hun V5.

Yamaha zou volgens Honda al ietsje verder staan.

Ook Sauber-Petronas heeft al moto klaar.

Rossi zou trouwens volgend jaar met z'n vertrouwde nr 46 willen blijven rijden ipv nr1.
Reply With Quote
  #7  
Old 13-11-2001, 21:36
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat
 
Join Date: May 2001
Posts: 1,871
Ik heb heel onlangs nog eens een GP van '92 opnieuw gezien, in Hockenheim. Waren me dat slipstreamgevechten ja, echt om uw vingers van af te likken. De race van de 500 cc was saai, maar de 250 en 125, dat was echt om uw vingers van af te likken, met elke ronde meerdere positiewisselingen aan de kop.

Véééél beter dan F1.
Reply With Quote
  #8  
Old 13-11-2001, 21:49
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock
 
Join Date: May 2001
Location: St. Kat. Waver
Posts: 5,490
Rossi blijft op 2takt? Interesting.
Volgend jaar afstemmen op Eurosport.
__________________

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
  #9  
Old 14-11-2001, 10:04
Alain's Avatar
Alain Alain is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: Hasselt
Posts: 912
Eurosport is ok, zolang het commentaar maar gegeven wordt door Jaap Timmer.
Ned 2 is ook wel goed, vooral omwille van VdGoorbergh.
Awel, die gast verdient een echte fabrieksmoto want hetgeen hij laat zien met die mindere moto's : Petje af! Volgend jaar bij kanemoto, da's wellicht al een verbetering.
Het is héél onhollands, maar hij maakt zelden of nooit een fout
Reply With Quote
  #10  
Old 14-11-2001, 18:31
PJ46 PJ46 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Nov 2001
Location: Oxford, UK
Posts: 86
Na de Sauber-Petronas, komt nu ook de in Melbourne gevestigde Drysdale Motorcycle Company op de viertaktproppen met een onafhankelijk ontwikkeld motorblok.
Een 988cc metende, vloeistofgekoelde 80° V8, die naar eigen zeggen slechts 52kg zal wegen en een rode zone heeft beginnend rond de 20.000 opm.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 01:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.