![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
Ferrari naar GT
Quote:
Mijn frans is verre van goed, maar ik versta hier uit dat de ferrari naart de GT komt.....??? Dusja, we'll see @ 5 mei zeker hé (da verstond ik ook nog ![]()
__________________
![]() |
#2
|
||||
|
||||
Eindelijk!!!
Eindelijk beseft Ferrari dat ze terug naar hun roots moeten. Ze gaan waarschijnlijk, voor zover ik nu weet, een eigen versie van de 550 Maranello ontwikkelen. Rafanelli zou de auto's inzetten in de FIA GT. Wordt vervolgd.... En THX aan Oneliner voor dit fantastische nieuws. Last edited by Werner333; 13-11-2001 at 22:50. |
#3
|
||||
|
||||
hup werner loopt weer een heel week met ne smile op zen gezicht
![]()
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#4
|
||||
|
||||
assek u glukkig kan make werner
![]() ge moe anders eens gaan zien naar f1live.com, en daar naar de franse site van, daar staat zeker al 1e foto
__________________
![]() |
#5
|
||||
|
||||
Die foto is wel "maar"
![]() ![]() Toch wel raar dat het enkel op de Franse versie van F1 live staat. ![]() |
#6
|
||||
|
||||
les Français ils aiment le Ferrari
of zoiets ![]()
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#7
|
||||
|
||||
Ik heb eens nagekeken, het staat ook op de Spaanse en op de Italiaanse versie.
![]() ![]() ![]() |
#8
|
||||
|
||||
Allee das al iets. Nu nog naar Le Mans en liefst met een sportscar...
|
#9
|
||||
|
||||
euhm volgens mij gaat het toch een "Prodrive Ferrari" worden die door de Factory Ferrari wordt ingezet. Het team zou dan best Rafanelli kunnen zijn................
bron fastcompany.nl "Europees toerwagenkampioen Peter Kox testte gisteren en vandaag (woensdag) op de Pista di Fiorano, het officiële testcircuit van Ferrari, met de Prodrive-Ferrari 550 Maranello in GT-uitvoering. Kox was zeer tevreden met het verloop van de test op de 2,976 km korte testbaan, waar hij slechts vier honderdsten van een seconde langzamer was dan Ferrari’s eigen testcoureur Luca Badoer. “De ervaring om een keer op Fiorano te rijden was heel speciaal”, meldde Kox na afloop. " ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#10
|
|||
|
|||
Dit is eigenlijk geen nieuw nieuws, en per definitie dus geen nieuws. Dit is al zeker een jaar bekend. Ferrari had de keuze tuseen Rafanelli en Prodrive voor het bouwen van de wagen, en ze hebben duidelijk voor de kapitaalkrachtigste gekozen.
De Prodrive 550 is een beetje sneller dan de Rafanelli, maar ik denk dat uiteindelijk de wagens aan elkaar gewaagd zullen zijn. De Rafanelli zal waarschijnlijk betrouwbaarder zijn, omdat die al twee [?] jaar meedraait. PJ |
#11
|
||||
|
||||
volgens mij reed Rafanelli voor het eerst mee dit jaar. Schijnen nogal "bankrupt" te zijn. In 2000 reed "wiedth" wel al mee.............
Had ergens gelezen dat Michelotto ook aan het bouwen was geslagen............. Wellicht Rafanelli als een "factory-team" van Ferrari?......met het concept Prodrive als wagen ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#12
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Alle 550's die tot nu toe geraced hebben. 1. 1999-2001 Red Racing in FFSA (Frans GT) 2. 2000 First Racing (FIA GT) 3. 2001 Rafanelli (FIA GT) 4. 2001 Rafanelli (FIA GT) 5. 2001 Wieth (FIA GT) 6. 2001 Wieth (nooit geraced, wagen is nog in ontwikkeling) 7. Prodrive (FIA GT) 8. Prodrive (ALMS) In totaal dus al 8 550's gebouwd om te racen. |
#13
|
||||
|
||||
Quote:
|
#14
|
||||
|
||||
Vers gelezen in de autosport.
Ferrari houdt een "contest" tussen Prodrive 550M en de Rafanelli (ItalTechnica) 550M. De beste van de twee wordt de "customer car" van Ferrari.......... M.a.w. dan gaat Ferrari het projekt "onder zijn hoede nemen"
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|