![]() |
|
|
View Poll Results: Hoe moet mijn T-shirt eruit zien? | |||
T-shirt nr 1 in maat S |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
T-shirt nr 1 in maat M |
0 | 0% |
T-shirt nr 1 in maat L |
2 | 15.38% |
T-shirt nr 1 in maat XL |
2 | 15.38% |
T-shirt nr 1 in maat XXL |
0 | 0% |
T-shirt nr 2 in maat S |
0 | 0% |
T-shirt nr 2 in maat M |
0 | 0% |
T-shirt nr 2 in maat L |
2 | 15.38% |
T-shirt nr 2 in maat XL |
6 | 46.15% |
T-shirt nr 2 in maat XXL |
1 | 7.69% |
Voters: 13. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
"Gewone T-shirt" van de Paddock
Ok, hoe moet he T-shirt er uit zien? Weer een poll en de democratisch verkozen T-shirt wint.
Tevens maak ik gebruik van de gelegenheid om de sizes te pollen. Pollen maar! T-shirt nr 1 ziet er zo uit : ![]() T-shirt nr 2 ziet er zo uit : ![]() |
|
||||
|
||||
Euhmmm???
Ik zou zeggen om te beginnen nummer 2 maar later als alles goed loopt kan numeer 1 misschien ook een optie zijn? |
|
||||
|
||||
Voorkant van 2 en achterkant van 1....
tis voor moeilijk te doen i know, maar zo zou ie er perfect uitzien zouk denke...??
|
||||
|
||||
Kan allemaal, maar dan spreken we ZEKER niet meer van 300 fr!!!
De vraag is : wat mag een (mooie) T-shirt eigenlijk kosten? Wat wil de gemiddelde Paddocker uitgeven om iets degelijks in huis te halen? Suggesties? 300fr? 500? 750? Ik wacht op antwoorden :-) Ik moet wel zeggen dat ik dat idee van One KEIGOED vind :-) |
|
||||
|
||||
Gij hebt al zoveel goeie ideeën gegeve, dus ik d8
![]() Mjah kijk, tot 500fr wil ik zeker en vast gaan. Meer ook, maar dan wordt da een sinterklaascadeauke denkek ![]() trouwes, as er tegen 2 december al een proefexemplaar zou klaar zijn, dan hebbek die wedstrijd. Kwil dan gerust die t-shirt aandoen hoor...
|
||||
|
||||
Voorstel van Oneliner vind ik ook OK.
En 500 Fr is redelijk te doen. |
|
||||
|
||||
500 ,- fr is nu niet echt veel, dus het voorstel van Oneliner is voor mij goed.
|
|
||||
|
||||
Met dat kleine logo, nummer 2 dus, vindt ik het schoonst. En tot 500 BEF moet toch kunnen (12,3947 EUR)
|
|
||||
|
||||
500 bef is ok
|
||||
|
||||
500 bfrankskes is zeker niet overdreven
ik vind nr 2 het mooist maar nr 1 is wel makkelijk om elkaar te herkennen natuurlijk ![]() |
|
||||
|
||||
Het idee van One is ok daar dacht ik dadelijk aan (nog voor ik dat idee van one las..) Dus zeker doen.
|
|
||||
|
||||
moeten we voor berni geen xxl hebben
![]() aha der is er maar 1 besteld ook ![]()
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() Last edited by Raceboy; 19-11-2001 at 22:36. |
|
||||
|
||||
Was toch voorzien Raceboy. Ze denken aan alles blijkbaar......
|
|
||||
|
||||
500 Bef, oke!
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Het is dus wel degelijk de bedoeling dat iedereen hier zijn maat bestelt zodat ik op het einde weet hoeveel stuks van elke maat ik moet bestellen eh!!! Dit is dus wel erg belangrijk eh! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|