![]() |
|
|
||||
|
||||
TV1 - 'het eiland'
|
||||
|
||||
Echt de max eh, allemaal even gek!
Dat met dat kruiswoordraadsel vond ik echt neergaan. Protput ![]() |
|
||||
|
||||
idd
![]() wat is diep en stinkt ![]() hehe De Sammy op het dak toen was ook wel grappig: "Alain, ik wil ne knuffel" ![]()
|
||||
|
||||
Sammy: Alain, ik zie u graag. Ik ben graag in uw gezelschap.
![]() En ga zo maar door eh ![]() |
|
||||
|
||||
hehe
nu maar hopen dat het nog niet te snel stopt ![]() 12 weken normaal zeker hé? er zijn al 5 afleveringen geweest dus als ik goed kan tellen nog 7 te gaan ![]()
|
||||
|
||||
ik denk 7 in totaal en nog maar 2 te gaan, of ben ik mis?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
spijtig, slechts 7
maar dat er een 2de serie komt is wel goed ![]() jippie ![]()
|
||||
|
||||
Heeft iemand de eerste 4 afleveringen soms op video ? ik heb ze wel gezien, maar had deze graag nog is herbekeken...
Effe off-topic, ik zoek ook aflevering 4 van Het Geslacht De Pauw ![]() |
|
||||
|
||||
Wij zitten op het werk ook met 3 op een eiland. Moet je niet vertellen dat wij regelmatig enkele dingen nadoen.
Zo hebben wij al het systeem met de gele kaart (post-its) al ingevoerd en wij hebben ook een echte protput !! |
|
||||
|
||||
lol
ik heb de video's niet spijtig genoeg. Ze zullen ooit wel een keer op DVD komen wss... Zoals ze zo dikwijls doen tegenwoordig ![]()
|
||||
|
||||
en op 21 (22) maart gaan we alledrie iets groen aandoen
|
|
||||
|
||||
de eerste die weet van het uitkomen van de DVD's mag mij altijd pm'en
![]() en dat groen op 22 maart, dat is nu is geen slecht idee ![]() deze werd hier nog niet vermeld zie ik ook : Het Eiland |
|
||||
|
||||
Ik vind het echt ook zo goed. Platte humor, maar zo heb ik het graag.
"komde gij van die WC?" alain: "ja" "ah, dan ist goe, want ik heb graag nen warmen bril" ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
lol, idd
![]() voor de mensen die het nog niet moesten doorhebben, Sammy is verliefd op Alain hé ![]() ![]() ![]() soms is het wel iets té hoor. Michel bijvoorbeeld is echt vermoeiend op sommige momenten.
|
|