De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #1  
Old 26-09-2005, 22:08
Sven Michiels's Avatar
Sven Michiels Sven Michiels is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2005
Location: Aartselaar, Belgium.
Posts: 11
VLN @ Nürnburgring

Hallo,

Eerst en vooral sorry moest dit hier niet thuis horen (mod's verplaats maar indien nodig)
edit: thx raceboy

Ben vorige zaterdag naar de VLN-race gaan zien op de Nürnburgring en heb toch wel enkele mooie resultaten behaald (al zeg ik het zelf):


Meer op mijn site (race)

mvg Svenmichiels
__________________

Last edited by Sven Michiels; 26-09-2005 at 22:46.
Reply With Quote
  #2  
Old 26-09-2005, 22:35
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Mooie foto's Mochten er gerust wat meer zijn voor mij!
Reply With Quote
  #3  
Old 26-09-2005, 23:15
Jochie's Avatar
Jochie Jochie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2002
Location: Nurburg-London
Posts: 564
Sven,

Je mag niet enkel voor jou site een VLN topic openen, daarvoor moet je een site update topic starten.
Dus ... ik zal er vlug wat van mij aanhangen en dan blijft deze VLN thread lekker bestaan en is de traditie gestart
Hoe meer Belgen ginder hoe meer schoon fotos

Opmerkelijk debuut van de 997 Cupcar!
Er was er maar 1 (Sabine en haar vriend, Mr Frikadelli ) en om in een bestaande klasse mee te mogen doen besliste de Rennleitung dat er wat ballast in moest.
115kg !!!!!!!

Niet verwonderlijk dit als resultaat

En na 2 ronden opgave wegens incident.

Deze superproduction had ook ene probleem.
Maar de kabel aan de demper leek sterk en hij mocht zo verderrijden!


Verder een mooie wedstrijd van mijn vrienden, 4e in zware klasse




De Manthey hoofdwagen had het ook niet makkelijk.

Timo Bernhard had een vlag genegeerd en daarvoor een stop en go, die hij ook negeerde.
De regels zeggen dat de Rennleitung dan de teamchef moet contacteren en met de sanctie diskwalificatie boven hun kop zwaaien.
Echter werd er iemand redelijk random van het team opgeroepen en tegen de tijd dat die terug was in de box met het nieuws van de Rennleitung was de wagen al gedeclasseerd!
Eerst Mr Gallade die de wagen afschrijft dan Emannuel Collard met zijn herhaaldelijke foute pitlane keuze fratsen, dan de V8 die hen eraf ramt, nu de declassering ....
Olaf heeft er schijnbaar genoeg van, volgende wedstrijd (binnen 2 weken) rijdt hij zelf !!!!! Komt dat zien

Jochie

PS Das Turbinchen heeft opnieuw gewonnen.

Last edited by Jochie; 26-09-2005 at 23:20.
Reply With Quote
  #4  
Old 26-09-2005, 23:17
Jochie's Avatar
Jochie Jochie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2002
Location: Nurburg-London
Posts: 564
Quote:
Originally Posted by Scapa
Mooie foto's Mochten er gerust wat meer zijn voor mij!
Inderdaad!
Ik veronderstel dat je een perskaart had om aan buitenkant K te mogen staan?

Gr,

Jochie
Reply With Quote
  #5  
Old 27-09-2005, 06:49
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Jochie
Opmerkelijk debuut van de 997 Cupcar!
Er was er maar 1 (Sabine en haar vriend, Mr Frikadelli ) en om in een bestaande klasse mee te mogen doen besliste de Rennleitung dat er wat ballast in moest.
115kg !!!!!!!

Niet verwonderlijk dit als resultaat

Is die Abbelen dan een of andere Duitse Worstenkoning? De sticker op de deur valt wel onder de categorie "Rare Sponsors".............lijkt wel een half gare gehaktbal
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #6  
Old 27-09-2005, 08:10
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Apr 2004
Location: bilzen
Posts: 2,363
ik heb eens een vraagje.. die blauwe speedster van kissling.. rijdt die ooit wel eens rond ??? ik zie hem bij de treining steeds staan als nicht gewerted ofzo iets..

verder wel heel schoon foto's !!
Reply With Quote
  #7  
Old 27-09-2005, 09:10
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Begin serieus goesting te krijgen om eens een VLN race bij te wonen... Kan je daar vrij in de paddock lopen/ ticketprijzen?

Me dunkt dat we hier al twee goede gidsen hebben
Reply With Quote
  #8  
Old 27-09-2005, 09:12
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
Klaus Abbelen is eigenaar van een enorm bedrijf in vleesverwerking, levert onder meer aan Lidl en Aldi bijvoorbeeld. Vandaar ook de bijnaam "Frikadelli" (die hij met trots draagt). Wist niet dat hij de vriend van Sabine was, arme Sabine zeg ik dan. Toen hij nog bij Zwaans reed kwam hij elke race met een andere meid aanzetten, steevast begin 20 en bijzonder knap. Wat weer verwonderlijk is als je hem ziet....
Reply With Quote
  #9  
Old 27-09-2005, 09:21
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Quote:
Originally Posted by smiley
ik heb eens een vraagje.. die blauwe speedster van kissling.. rijdt die ooit wel eens rond ??? ik zie hem bij de treining steeds staan als nicht gewerted ofzo iets..

verder wel heel schoon foto's !!
Die is nog niet zo klaar dus ze zijn die nog volop aan het ontwikkelen. Mooi project wel!

Foto
Reply With Quote
  #10  
Old 27-09-2005, 09:34
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,719
Ik hou me doorgaans niet bezig met het corrigeren van typfouten, maar als het autosport-gerelateerde woorden zijn wil ik nog wel eens een opmerking maken. Zo ook hier : het is dus niet de Nürnburgring (heeft trouwens niets te maken Nürnberg, een stad in het oosten van Duitsland) maar wel de Nürburgring (circuit gelegen aan de voet van de Nürburg, een ruïne van een kasteel waarrond het dorpje Nürburg ontstaan is).

Prachtige foto's trouwens! (Het moet niet altijd negatief zijn eh )
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #11  
Old 27-09-2005, 09:52
Jochie's Avatar
Jochie Jochie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2002
Location: Nurburg-London
Posts: 564
Kijken rond de Nordschleife is gratis, de enige wedstrijd dat dat betalend is is 24h.
Toegang tot de paddock en GP tribunes kost 9E
Zelf zou ik de wandeling aanraden van Brunnchen tot Karussel en dan nog verder naar beneden als je wil.

En het gaat goed hoor met Sabine, haar dagelijkse voertuigen zijn redelijk geupgrade, helikopter om mee te spelen en Frikadelli duwt steevast in haar kont met zijn F360 wanneer zij on Ringtaxi duty is.

Quote:
Originally Posted by Sennake
het is dus niet de Nürnburgring (heeft trouwens niets te maken Nürnberg, een stad in het oosten van Duitsland) maar wel de Nürburgring (circuit gelegen aan de voet van de Nürburg, een ruïne van een kasteel waarrond het dorpje Nürburg ontstaan is).
Idd, en in den beginne was het trouwens "Nurburg-Ring"!
Voor mensen die er meer over willen weten kan ik enkel het prachtige boek "Kings of the Nurburgring" aanraden van de betreurde Chris Nixxon

Hij heeft daarvoor met de zes nog in leven zijnde "Ringmeisters" gesproken, Ickx was er één van en de enige die het circuit niet verafgoodt maar er een afkeer van heeft!

Jochie

*edit boektitel *kuch*

Last edited by Jochie; 02-10-2005 at 21:45.
Reply With Quote
  #12  
Old 02-10-2005, 16:30
student's Avatar
student student is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 258
Leve de VLN, ik ga ongeveer 5 keer per jaar mee. Gratis de pits in want ik ken enkele rijders (de familie Stessens, laatste tijd steeds winnaar van hun klasse trouwens)

En het is daar altijd ambiance
Reply With Quote
  #13  
Old 02-10-2005, 21:47
Jochie's Avatar
Jochie Jochie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2002
Location: Nurburg-London
Posts: 564
Volgend weekend is volgens mij de mooiste gelegenheid om nog te gaan kijken dit jaar (klimaat + Olaf achter het stuur).

Vul aan welke paddockers er zullen zijn:
1. Jochie
Reply With Quote
  #14  
Old 04-10-2005, 20:03
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Hmmm, verleidelijk...

Alvast een extra reden om te gaan: Lambo Gallardo GT3 ontwikkeld door Reiter

http://www.lambo-racing.com/news/index.php

Last edited by Scapa; 04-10-2005 at 20:08.
Reply With Quote
  #15  
Old 04-10-2005, 23:19
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Weet iemand of 4WD toegelaten is in FIA GT3 reglement? Dat zou de Lamborghini wel eens een groot voordeel kunnen opleveren. Reiter werkt ook aan een RWD versie; dus ik veronderstel dat dit voor FIA GT zal zijn...
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 10:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.