![]() |
|
|
||||
|
||||
VLN @ Nürnburgring
Hallo,
Eerst en vooral sorry moest dit hier niet thuis horen (mod's verplaats maar indien nodig) edit: thx raceboy Ben vorige zaterdag naar de VLN-race gaan zien op de Nürnburgring en heb toch wel enkele mooie resultaten behaald (al zeg ik het zelf): ![]() Meer op mijn site (race) mvg Svenmichiels
Last edited by Sven Michiels; 26-09-2005 at 22:46. |
|
||||
|
||||
Mooie foto's
![]() |
|
||||
|
||||
Sven,
Je mag niet enkel voor jou site een VLN topic openen, daarvoor moet je een site update topic starten. Dus ... ik zal er vlug wat van mij aanhangen en dan blijft deze VLN thread lekker bestaan en is de traditie gestart ![]() Hoe meer Belgen ginder hoe meer schoon fotos ![]() Opmerkelijk debuut van de 997 Cupcar! Er was er maar 1 (Sabine en haar vriend, Mr Frikadelli ![]() 115kg !!!!!!! Niet verwonderlijk dit als resultaat ![]() En na 2 ronden opgave wegens incident. Deze superproduction had ook ene probleem. Maar de kabel aan de demper leek sterk en hij mocht zo verderrijden! ![]() Verder een mooie wedstrijd van mijn vrienden, 4e in zware klasse ![]() ![]() De Manthey hoofdwagen had het ook niet makkelijk. ![]() Timo Bernhard had een vlag genegeerd en daarvoor een stop en go, die hij ook negeerde. De regels zeggen dat de Rennleitung dan de teamchef moet contacteren en met de sanctie diskwalificatie boven hun kop zwaaien. Echter werd er iemand redelijk random van het team opgeroepen en tegen de tijd dat die terug was in de box met het nieuws van de Rennleitung was de wagen al gedeclasseerd! Eerst Mr Gallade die de wagen afschrijft dan Emannuel Collard met zijn herhaaldelijke foute pitlane keuze fratsen, dan de V8 die hen eraf ramt, nu de declassering .... Olaf heeft er schijnbaar genoeg van, volgende wedstrijd (binnen 2 weken) rijdt hij zelf !!!!! Komt dat zien ![]() Jochie PS Das Turbinchen heeft opnieuw gewonnen. ![]() Last edited by Jochie; 26-09-2005 at 23:20. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik veronderstel dat je een perskaart had om aan buitenkant K te mogen staan? Gr, Jochie |
|
||||
|
||||
Quote:
Is die Abbelen dan een of andere Duitse Worstenkoning? De sticker op de deur valt wel onder de categorie "Rare Sponsors".............lijkt wel een half gare gehaktbal ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
ik heb eens een vraagje.. die blauwe speedster van kissling.. rijdt die ooit wel eens rond ??? ik zie hem bij de treining steeds staan als nicht gewerted ofzo iets..
verder wel heel schoon foto's !! ![]() |
|
||||
|
||||
Begin serieus goesting te krijgen om eens een VLN race bij te wonen... Kan je daar vrij in de paddock lopen/ ticketprijzen?
Me dunkt dat we hier al twee goede gidsen hebben ![]() |
|
||||
|
||||
Klaus Abbelen is eigenaar van een enorm bedrijf in vleesverwerking, levert onder meer aan Lidl en Aldi bijvoorbeeld. Vandaar ook de bijnaam "Frikadelli" (die hij met trots draagt). Wist niet dat hij de vriend van Sabine was, arme Sabine zeg ik dan. Toen hij nog bij Zwaans reed kwam hij elke race met een andere meid aanzetten, steevast begin 20 en bijzonder knap. Wat weer verwonderlijk is als je hem ziet....
|
|
||||
|
||||
Quote:
Foto |
|
||||
|
||||
Ik hou me doorgaans niet bezig met het corrigeren van typfouten, maar als het autosport-gerelateerde woorden zijn wil ik nog wel eens een opmerking maken. Zo ook hier : het is dus niet de Nürnburgring (heeft trouwens niets te maken Nürnberg, een stad in het oosten van Duitsland) maar wel de Nürburgring (circuit gelegen aan de voet van de Nürburg, een ruïne van een kasteel waarrond het dorpje Nürburg ontstaan is).
Prachtige foto's trouwens! (Het moet niet altijd negatief zijn eh ![]() |
|
||||
|
||||
Kijken rond de Nordschleife is gratis, de enige wedstrijd dat dat betalend is is 24h.
Toegang tot de paddock en GP tribunes kost 9E Zelf zou ik de wandeling aanraden van Brunnchen tot Karussel en dan nog verder naar beneden als je wil. En het gaat goed hoor met Sabine, haar dagelijkse voertuigen zijn redelijk geupgrade, helikopter om mee te spelen en Frikadelli duwt steevast in haar kont met zijn F360 wanneer zij on Ringtaxi duty is. Quote:
Voor mensen die er meer over willen weten kan ik enkel het prachtige boek "Kings of the Nurburgring" aanraden van de betreurde Chris Nixxon ![]() Hij heeft daarvoor met de zes nog in leven zijnde "Ringmeisters" gesproken, Ickx was er één van en de enige die het circuit niet verafgoodt maar er een afkeer van heeft! Jochie *edit boektitel *kuch* Last edited by Jochie; 02-10-2005 at 21:45. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Volgend weekend is volgens mij de mooiste gelegenheid om nog te gaan kijken dit jaar (klimaat + Olaf achter het stuur).
Vul aan welke paddockers er zullen zijn: 1. Jochie ![]() |
|
||||
|
||||
Hmmm, verleidelijk...
Alvast een extra reden om te gaan: Lambo Gallardo GT3 ontwikkeld door Reiter ![]() http://www.lambo-racing.com/news/index.php Last edited by Scapa; 04-10-2005 at 20:08. |
|
|||
|
|||
Weet iemand of 4WD toegelaten is in FIA GT3 reglement? Dat zou de Lamborghini wel eens een groot voordeel kunnen opleveren. Reiter werkt ook aan een RWD versie; dus ik veronderstel dat dit voor FIA GT zal zijn...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|