![]() |
|
|
||||
|
||||
Een gelukkig nieuwjaar!! ... met een knipoog ;)
Beste mede-paddockers!
Het logo van ons favoriete forum zit al weer enkele dagen onder een laagje sneeuw, overal in het straatbeeld branden er lichtjes en de traditionele kerststallen en -markten duiken overal op. Bij deze zou ik iedereen hier een schitterende kerst en fantastisch nieuwjaar toewensen! ![]() ![]()
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Aan iedereen een Vrolijke Kerst en een gelukkig en spannend 2006.
![]() Manu, Els, Thibault, Sebastien, Benoit. ![]() |
|
||||
|
||||
Prettige feestdagen iedereen!
|
|
||||
|
||||
Om het Geels % te verhogen...
Allemaal Auguri di Natale é buon anno ! |
|
||||
|
||||
Van mij ook een prettige kerst- en nieuwjaarsperiode aan alle Paddockers gewenst
![]()
|
||||
|
||||
Een gelukkig nieuwjaar vanwege mij en mijn familie... inbegrepen onze "Sloef" die het jaar meteen inzet met een knipoog
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Een gelukkig nieuwjaar en een vruchtbaar autosportjaar voor iedereen!
|
|
||||
|
||||
Best wensen voor het nieuwe jaar. Racen, plekken en spuiten, wat kan een jaar toch vlug en mooi voorbij zijn.
|
|
||||
|
||||
mmm, sennake, uwe sloef, is die van een bepaald ras? K heb hier eentje rondlopen die als 2 druppels water op de uwe lijkt, zelfs vacht en ogen, en k ben al enkele keren fotos tegen gekomen van een American Curl, die dezelfde eigensvhappen heeft....
Gelukkig nieuwjaar ook btw allemaal!
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen, veel mooie foto's, veel kits, veel goed gelukte modellen enneuh een goei gezondheid!! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|