![]() |
|
|
||||
|
||||
Lekker Lachen !
Quote:
Omdat Montoya zich niets van de aanslagen aantrok, won hij in Monza.... ![]() Dringend tijd dat de Juan Ralfke een muilpeer op z'n *** verkoopt ![]() Ongelooflijk met wat men toch naar voren komt tijdens de winterpauze...
|
||||
|
||||
amai,
alst azo voort gaat staat er een bangelijke samenwerking opt programma voor volgend seizoen bij Williams!!
|
||||
|
||||
ikke maar zoeke wellek woord finish bedoelt me die 3 sterretjes, maar kvin geen 3 letter-woord
![]() Mnee idd, dikek zever. As ge zo al moe beginne tegen elkaar. Kzou zegge, gun uw teammaat dan toch zoiets, maar nee..... Volwassen mensen dan maa rzeker....
|
||||
|
||||
Ralf is super jaloers op Juan omdat JPM meer aandacht krijgt !
en ralf is bang dat em wordt vernederd in 2002 door JPM. en tja da zal wel zo zijn
|
||||
|
||||
Quote:
Mwah...volgens mij gaan die toch aan mekaar gewaagd blijven....da's dan mijn mening eh ![]() Maar een Ralfke bij Williams in 2003 ? no way ![]()
|
||||
|
||||
Heeft Ralfke Blokmans dat echt allemaal gezegd? Ik denk dat hij in de JP toch een echte bedreiging ziet, want de laatse tijd lult hij er serieus tegen aan. Moest ik van hem zijn zou ik nog wat zagen over de onveiligheid op de circuits, want met het JP geleuter maakt hij zich steeds minder populair...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|