![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
Ffsa Ledenon
beide races zouden gewonnen zijn door de psi corvettes.. race 1 door de c6r en de c5r op 3 ! race 2 door de c5r van psi met de srt c5r op 3 !!!
alleen vind ik nergens een fatsoenlijke uitslag van de races.. wel een mooi resultaat voor de vettes ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by smiley; 01-05-2006 at 12:06. |
#2
|
||||
|
||||
ik heb ondertussen de uitslagen gevonden..
race 1 http://www.ffsa.org/res_circuit.php?...=297&&typf=oth race 2 http://www.ffsa.org/res_circuit.php?...=297&&typf=oth |
#3
|
||||
|
||||
Wat een veld daar seg... Om van te watertanden!
Mooie prestatie van de Belgische teams. Goed dat PSI FFSA met LMS combineert. Dat zal hun prestaties in LMS zeker ten goede komen. |
#4
|
||||
|
||||
Ik ben blij voor de mensen van PSI want na hun wat tegenvallende openingsweekend in de belcar zaten ze toch wel in zak en as...
![]() Greets, Dr. Jozz
__________________
|
#5
|
|||
|
|||
De Corvettes profiteren blijkbaar van het feit dat de Oreca Saleen met heel wat ballast onderweg was. Soheil Ayari en Bruno Hernandez slagen er toch in om 2de en 4de te eindigen.
|
#6
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
__________________
|
#7
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Greets, Dr. Jozz
__________________
|
#8
|
||||
|
||||
wel, als je klaagt dat een bepaalde wagen door het reglement bevoordeelt wordt, terwijl de wagen die je kiest in te zetten benadeelt wordt, én je beschikt over de eerste wagen, en zélfs over het nieuwe type, dan is de kans inderdaad groot dat je een rot-seizoen tegemoet gaat, maar dan heb je het zelf gezocht.
en als je dan nog 2 pay-drivers inzet in de Belcar, en je betere piloten in het FFSA-GT, dan laat je duidelijk weten waar je prioriteiten liggen, en dan moet je niet klagen als je nog voor een podium plaats kan strijden. maar dat is mijn mening, zoals gezegd ![]()
__________________
Last edited by marcel; 03-05-2006 at 15:58. |
#9
|
||||
|
||||
1)PSI was en blijft hopelijk trouw aan de GT2-R (het is niet voor niets mijn favoriete wagen...)
2)C6-R is boven het niveau van de belcar volgens mij (maar ik hoop toch stiekem dat ze er eens mee aan een wedstrijd gaan deelnemen als guest) 3)Men moet de wagens waarmee men wilt deelnemen niet veranderen omdat de reglementen veranderd zijn. PSI heeft ook moeten investeren in die wagens hé... Maar dit is dus enkel mijn mening... Greets, Dr. Jozz
__________________
|
#10
|
||||
|
||||
Quote:
|
#11
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Greets, Dr. Jozz
__________________
|
#12
|
||||
|
||||
ik zeg ook niet dat Menten en Maes slechte piloten zijn he.
maar Menten brengt toch vooral centen mee, en Maes... wel kijk eens naar die wagen. op het PSI-blauw en het Menten-logo na, vertoont die qua livery veel gelijkenissen met de wagen van RS-racing van vorig jaar. ok, het zijn snelle jongens, maar Palttala lijkt me een betere keuze, net als andere piloten die al eens voor PSI gereden hebben.
__________________
|
#13
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
http://www.brechtdecancq.com |
#14
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar als je natuurlijk gaat vergelijken met Palttala...ja, die zit gewoon op een ander niveau. |
#15
|
||||
|
||||
Quote:
Ik hoop alleszins dat we dit jaar nog een 'battle of the Corvettes' te zien zullen krijgen in de Belcar. Zou wel eens een leuke strijd kunnen opleveren... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|