![]() |
|
|
|||
|
|||
Wie heeft er connecties bij TV ? Sporza ?
wie heeft kennissen , connecties bij al dan niet locale televisiezenders ?
Immers, van de Belcar Series worden alleen en UITSLUITEND beelden gemaakt van de Original. Die worden betaald door de organisator en dan ter beschikking gesteld van de geïnteresseerde zenders, al dan niet tegen betaling. (of alvast iets van die strekking ) ( tiens, ik dacht dat één van de excuses voor de hogere startgelden een grotere media-aandacht was ? ![]() Derhalve kan er zelfs op het einde van het seizoen niet eens een "special" gemaakt worden, zelfs niet van 5 minuten, van de andere Belcar reeksen. Er zullen immers géén beelden BESTAAN . Het is dus een beetje de historie van de kip en het ei : pas beelden als er interesse voor is , maar hoe ga je die interesse wekken als er geen beelden zijn ![]() Indien er vanuit een andere hoek interesse zou zijn, zou men WEL overwegen beelden te maken. Geef toe : het zou toch leuk zijn je zelf in de BEC, BHS of BSC over het kleine scherm te zien scheuren ! Met de overschot van het beeldmateriaal kunnen ze misschien een wat langere versie op DVD zetten. Tiens : is dat geen idee om bij het volgende BMR boek te steken. IK wil er alvast wat voor bijbetalen ! Ideeën , mannen ? |
|
||||
|
||||
ik heb zelf geen connecties, maar je kan toch gerust eens TVL contacteren om bevoorbeeld eens een al dan niet limburgse piloot uit die twee klasses zo eens een paar dagen voor de race te volgen. De climax zou dan natuurlijk de race zelf zijn. Maar ik weet niet hoeveel kijkers TVL heeft, en of de doelgroep (de niet gepensioneerde mensen) wel naar TVL kijkt. Waarom TVL ? omdat het circuit in Limburg ligt maar als je een andere piloot weet kan je zijn regionale zender contacteren.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Greets, Dr. Jozz
|
||||
|
||||
Quote: