![]() |
|
|
|||
|
|||
HAPPY NEW YEAR !!!
HAPPY NEW YEAR
Aan al de forummers, hun familie, vrienden, kenissen .......... Gelukkig nieuwjaar Ik wens van de gelegenheid gebruik te maken om te zeggen dat ik op zo een korte tijd nog nooit zo'n goede vrienden heb gemaakt. Voor mij mag 2002 verdergaan zoals 2001 is geeindigd. Met een meeting (zoals er zovelen waren in 2001) (en waarvan ik 100 % heb genoten)......... C U PS : Sennake, Marshall en ik zijn het nieuwe jaar ingegaan op het net. Meer nieuws hierover later. Last edited by Sennake; 01-01-2002 at 13:17. |
|
||||
|
||||
Gelukkig Nieuwjaar !!!
Nu ik door Enrico's finale toch nog online ben, profiteer ik ervan om IEDEREEN van De Paddock een supergeweldig 2002 toe te wensen! En wat de nieuwe vrienden betreft waar Pascal het over had : ik zou het niet beter kunnen verwoorden! Jullie zijn stuk voor stuk toffe gasten (en meiskes) !!! Als 2002 verdergaat in dezelfde lijn als 2001 weet ik niet waar we gaan uitkomen, maar het zal in elk geval (om Eddy Wally te quoten) CHEWEEELDIG zijn!!!! See you in 2002!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ! |
|
||||
|
||||
Jongens bedankt voor 2001, en dat 2002 nog mooier mag worden.
Vooral de eerste 1.5 uur van 2002 was mooi, of niet dan Pascal en Sennake? ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
C U |
|
||||
|
||||
Verschrikkelijk prachtig nieuwjaar toegewenst, eentje waarin de paddock ongetwijfeld nog meer zal groeien en nog beter gaat worden
![]() 2002 Here we come ! ![]()
|
||||
|
||||
HEAVY NEW YEAR.
![]()
|
||||
|
||||
een heavy (=zwaar) nieuw jaar daar teken ik toch niet voor zunne
![]()
|
||||
|
||||
Ook van mij aan alleman hier een Gelukkig Nieuwjaar
En mag 2002 nog meer van het goede van 2001 brengen. |
|
||||
|
||||
![]()
Ik wens jullie allemaal een gezond en creatief 2002 !
|
|
||||
|
||||
Beste wensen voor het nieuwe jaar aan alle huidige en toekomstige paddockleden.
Het zal ongetwijfeld een wervelend paddock - en autosportjaar worden!!! |
|
||||
|
||||
GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() |