![]() |
|
|
|||
|
|||
www.schoorl-fotografie.nl
Al hoewel ik geheel nieuw ben hier wil ik u mijn site niet onthouden!
Hij is te vinden op: http://www.schoorl-fotografie.nl Laat me weten wat jullie er van vinden! Groeten, Ruud |
|
||||
|
||||
Ziet er uit als een nette site, hier en daar zijn er wel enkele witte vlekken op enkele pagina's (apparatuur en links). Wat ik vreemd vond, is dat u melding maakt over een sponsoring van het Bullitt-Racing per 01 maart, maar dat er op hun site hierover nog niets terug te vinden is. Een slordigheidje neem ik aan?
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Op 01 maart maak ik melding van het feit dat ik officieel sponsor ben ven het Bullitt-Racing Team. Echter in het tekstje erbij staat duidelijk dat op 5 maart er echt iets gaat gebeuren. Op de site van Bullitt-Racing staat hier nog niets over inderdaad. Dit moeten hun updaten ![]() Wat betreft de Witte Vlakken, die ga ik nog op vullen.... Bedankt voor je reactie! Ruud
|
|||
|
|||
Updates aan de site:
- Nieuws - Nieuwe foto's toegevoegd van de Final 6 Ruud
|
|||
|
|||
Er zijn weer wat wijzigingen gedaan aan de website.
hieronder een opsomming van de wijzigingen: - Weblog (nieuw) - Portfolio (nieuwe foto's van: Paasraces, ZAC) Gr, Ruud
|
|||
|
|||
Er zijn weer wat nieuwe foto's online geplaatst!
o.a. van de BRL Rijders Presentatie te uitgeest! ![]() ![]() Tevens zijn er een aantal Vogel foto's online geplaatst! ![]() Dit was het weer voor even! Ruud
|
|