![]() |
|
|
||||
|
||||
[Round 9] 2006 Grand Prix of Canada
Spannende kwalificatie, verschillende rijders die zich in de laatste ronde van de sessie nog verzekeren van deelname aan de volgende sessie. Ook geen enkel ongeval aan de beruchte muur, hopen dat het morgen ook zo zal zijn.
Er werd veel verwacht van de Ferrari's op het Canadese asfalt, maar met een 5e en een 10e startplaats kunnen ze niet tevreden zijn. De Renaults zijn gewoon te snel, dat was al snel duidelijk met de supertijd die Alonso in de eerste sessie had neergezet. Raikkonen was verrast dat hij de 3e startplaats had. Zijn McLaren had een slechte balans. Trulli die verrassend op P4 start, zou hij dit kunnen omzetten in een puntenfinish voor Toyota? R. Schumacher heeft tot nu toe alle punten voor Toyota gescoord, hoog tijd voor Trulli om ook eens zijn duit in het zakje te doen. Verder nog een knappe prestatie van Rosberg, die zijn teamgenoot Webber overklast op een circuit dat voor hem tot aan dit weekend ongekend terrein was. Meer zullen we morgen zien, ik hoop alvast dat de race spannend zal worden ![]() |
|
||||
|
||||
Mooie quali alleen spijtig voor de spanning in de race
|
||||
|
||||
ik denk dat Ferrari op een andere strategie zit. Schumacher reed in de tweede sessie een 1m15.1, dus maar een kleine 2 tienden boven de pole.
Allé, ik hoop dat ze op een andere strategie rijden, anders is nu al zeker wie 1 en 2 is ![]() |
|
||||
|
||||
Tzal toch niet zijn dat de regels die flexi-wings tegengaan vanaf dit weekend in hun nadeel spelen?
![]()
|
||||
|
||||
dat moet je eens aan BMW vragen, die schijnen dik in de problemen te zitten. Als een van beide BMW's voor een Honda eindigt, dan legt Honda klacht neer tegen BMW. Er zouden bewijzen zijn...
wordt vervolgd ![]() |
|
||||
|
||||
In alle geval wel opvallend hoe snel de BMW's het hele weekend al waren, en dan hun startposities ...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Greets, Dr. Jozz
|
||||
|
||||
Wat een namiddag !
Een BK wielrennen zonder beelden, de saaiste match van het WK voetbal en vervolgens F"treintje rijden" ... Hoe dat hier nog mensen met enthousiasme kunnen naar kijken, weet ik niet. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik zit nu op kot, en heb dus geen bewegende beelden gezien, enkel af en toe eens de live-timing een blik gegund. Wat is de reden van de terugval van zowel Kimi als Jenson in de laatste rondes? Puur rijdersfouten, of ineens geen grip meer ofzo?
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
ik vond de eerst 10 en de laatste 10 ronde wel mooi ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() 't Gaat echt maar slechter en slechter met die Honda's ![]() 't Seizoen zag er zo véélbelovend uit, die 1e overwinning lijkt momenteel verder weg dan ooit tevoren ![]() Als zelfs een Toro Rosso al vlak achter je kan finishen, dan moogt ge u wel eens serieus vragen stellen!
|
||||
|
||||
Quote:
"Keep pushing".....tegen de muur ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|