![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Nieuw plan van Eccelstone:
http://www.f1racing.nl/news.php?ID=51238 |
|
||||
|
||||
Hahaha is best wel een grappig idee, maar er moet inderdaad iets gebeuren hè
|
|
||||
|
||||
We hebben het hier al eens over gehad dacht ik?
Nu ja, het gebruik van extra kilootjes is niet nieuw hé. Oa in Duitsland en Engeland is het vrij gekend. Waarom niet in F1? Gewoon enkele zakken cement in de achterbak gooien ![]() ![]() Daarstraks op Radio 1 waren ze er ook over bezig. Het zijn allemaal maar voorstellen,... Wat er ook van komt weet je nooit. Ik zie ze bij Ferrari niet lachen om zoiets. ![]() Eerst ettelijke miljoenen uitgeven aan research en testen en dan, als je de beste bent, moeten opdraaien voor je succes. Nu wat mij betreft, doe maar hoor ! Dan is er misschien terug iets aan de F1 te beleven. En is dat de bedoeling van Ecclestone en Mosley niet ? Het zijn ook hun centjes hé,......... |
|
||||
|
||||
Misschien dat het de spanning in de F1 ten goede komt, maar ik vind het een gevaarlijk idee.
Ik verkies dat de andere renstallen op eigen verdienste de kloof dichten. Maar anderzijds, in Duitsland werkte het vroeger toch. Er was spektakel en de besten bleven winnen (iets minder, akkoord).
|
||||
|
||||
Is gewoon belachelijk ....
Als je als team superieur werk levert ten opzichte van je concurrenten verdien je te winnen ... Het is niet aan de FIA om dit superieur werk te bestraffen, integendeel .... Iemand met de beste schoolresultaten krijgt toch ook niet de meeste strafstudies ... ![]() de regels zijn voor iedereen gelijk ... hou het zo
|
||||
|
||||
Ik vind het toch wel een goed idee eigenlijk. In de DTM werkte het ook en toch bleven de besten aan de top, en toch waren het niet steeds dezelfden. Immers, als je met gewicht erbij niet wint, verlies je de volgende race weer dat nadeel. Het is gewoon een nieuwe regel waar iedereen snel zal op inspelen, de F1-bazen kennende...
|
|
||||
|
||||
wat doet ferrari als ze er gewicht bijkrijgen ? hun wagen wat ander aanpassen zodat hij nog steeds superieur is, daar hebben ze toch het geld voor.
|
||||
|
||||
Bwahja eerlijk is het niet, maar als het de spanning te goed gaat komen ,waarom niet hé.
Allezja, ik zie het er niet uitkomen zenne. We zullen wel zien. Ik zie het ook liever op een andere manier gebeuren, maar dit was echt het domste seizoen van mijn prille (toch al 6-7 jaar ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Daar zit hem nou de pijn.........
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Bovendien zou Ferrari haar suprematie nog eens extra kunnen onderstrepen door mét gewichten nog te blijven winnen...
|
|
||||
|
||||
Ik vind dit wel een goed idee, dan kan bijvoorbeeld Alex Yoong ook eens een punt halen... (als die gewichten natuurlijk zwaar genoeg zijn
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ik vraag me eigenlijk af of dit we lde oplossing is.
Ferrari maakt gewoon een gans nieuw aerodynamisch pakket. 1tje voor +10 kg, 1tje voor +20 etc etc ![]() Neen, dit gaat de suprematie van ferrari ni stoppen. Kijk nu maar al es, zelfs mensen mensen die met een legere tank rijden kunnen de ferrari ni volgen dussssss....
|
|||
|
|||
Wat zal het maximum gewicht van een F1 worden?
Als de schumi dat dit jaar had moeten doen dan was hij in het begin van het seizoen een vrachtwagen bestuurder geweest met zoveel gewicht. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Misschien ook een idee voor de Belcar, extra gewicht voor die Vipers. ![]() |
|
||||
|
||||
Ik denk wel dat de Ferrari's nen trekhaak en nen aanhangwagen gaan nodig hebben voor al dat extra gewicht.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|