![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
![]()
Ik heb helaas de "eer"
![]() ![]() Ik ga nu al 13 jaar mee met een team als vrijwilliger en zou nu voor het eerst een race moeten missen! ![]() Weet iemand of er een of andere manier is om hier onderuit te komen???? Please, geef me enkele nuttige tips (niet iets van je ziek melden, want ken iemand die dat vorige verkiezingen heeft geflikt en daar hebben ze controle laten uitvoeren met boete tot gevolg, en dan zou ik toch thuis moeten blijven ook dus). BTW, wist niet waar ik deze thread moest starten dus als m verkeerd staat verplaats hem dan. |
|
|||
|
|||
Laat de teammanager van Ham Car een papier opmaken waarin vermeld staat dat je moet werken bij het team.
En ook zijn telefoonnummer erbij moesten ze het niet geloven. Mvg... |
|
|||
|
|||
Dit geldt alleen als je in loondienst bent, niet als vrijwilliger!!!
|
|
||||
|
||||
Gewoon als bijzitter fungeren...Het is u plicht en de democratie zal u er dankbaar voor zijn...
Ge krijgt btw ongeveer 18€ tegen 0,0 als vrijwilliger in een race-team.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Er zijn zoveel werklozen, en de mensen die een ganse week gaan werken kunnen zondag daar gaan zitten? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Het is weeral enkele jaren geleden - hier bij ons wordt iedereen die 30 jaar geworden is in het jaar dat er een verkiezing wordt georganiseerd opgeroepen - dat het mijn beurt was. Ben met interesse gegaan, want nu weet ik hoe het allemaal in zijn werk gaat. Bovendien heb ik mensen zien passeren uit mijn dorp, ja zelfs straat, die ik nog nooit gezien had en gelijk ook ineens weet gekregen van straatnamen waar ik zelfs het bestaan niet vanaf wist. Als je opgeroepen wordt, is het je plicht. Niet zeuren, gewoon gaan doen. ![]() |
|
||||
|
||||
Misschien allemaal intressant, voor wie daar behoefte aan heeft...
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik vind stemplicht NIET democratisch !
|
||||
|
||||
Vergeet ook niet dat er veel voorakkoorden zijn en wanneer de uitslag echt te gortig is word er gewoon opnieuw gekozen. Democratisch?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben trouwens ook van mening dat stemplicht niet samengaat met een democratisch systeem. |
|
||||
|
||||
waarom is stemplicht niet democratisch dan? Een democratie wil niet zeggen dat je alles kan doen en laten waar je zelf zin in hebt. Ik weet ook wel dat er velen dat zouden willen, maar dat is geen democratie. Wat is het dan wel?
Democratie is: - Het universele recht om deel te nemen aan de politieke macht, dat wil zeggen het recht van alle burgers om te stemmen en te participeren in de politiek. Een land is democratisch als het volk het recht heeft zijn eigen regering te kiezen in periodieke, geheime verkiezingen met verschillende partijen op basis van algemeen en gelijk stemrecht voor volwassenen. (Francis Fukuyama) - Een staatsvorm waarin (een vertegenwoordiging van) het volk de hoogste macht heeft en een overwegende invloed heeft op het regeringsbeleid. (Instituut voor Publiek en Politiek) - Regering van het volk, door het volk, voor het volk. (Abraham Lincoln) - Een regering waar we zonder bloedvergieten van af kunnen - bijvoorbeeld via algemene verkiezingen; dat wil zeggen, de maatschappelijke instellingen leveren middelen waarmee de heersers kunnen worden afgezet door de overheersten, en de sociale tradities waarborgen dat deze instellingen niet eenvoudig door de machthebbers zijn te vernietigen. (Karl Popper) bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Democratie ![]() Last edited by Guido; 29-09-2006 at 11:07. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|