![]() |
|
|
||||
|
||||
F3 Masters @ Zolder, de support races.
Wederom een top-evenement voor de echte liefhebber op Zolder, the masters of Formula 3. De race zelf zal wel een processie ziijn, voor de spektakel-gasten is het randprogramma een uitgelezen kans om ordinaire beukpatijen te zien. Komt dat zien, wellicht een prins die een eerlijke belastingbetaler een beuk van jewelste verkoopt!
![]() Quote:
![]() Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Vind ik toch wel zeer triest hoor. Goed twee weken voordat de top van de gehele F3 wereld naar Zolder komt maar als je als fan wat info zoekt.. ho maar!
Toegansprijzen, support races, dagprogramma.... ? Site van Zolder : niets te vinden. Zandvoort : niets te vinden. En e-mailen moet je ook al niet want ik heb op een hoge uitzondering na nog NOOIT een antwoord gehad van de diensten van circuit Zolder op een vraag die ik heb gemaild. Is dat nu toch zoooo moeilijk om daar een kleine link op te zetten naar een pagina met wat info? Dzjeezes. En dan maar leuteren dat het in Francorchamps amateurs zijn. Ik heb de indruk dat het een bedje is waarin de meeste circuits ziek zijn. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Met dank voor het kuchje Marcel.
... en meteen moet ik mij hier ook excuseren voor mijn reactie. Blijkbaar verwijst mijn gebookmarkte link nog steeds naar de oude website van eyetools (of zoiets) en ik wordt van daaruit ook niet geredirected (!?) Dus ja.. ik had ooit mijn links moeten updaten of zoiets dus stupid me. Maar het neemt niet weg dat elke keer ik iets heb gemaild, een vraag aan Zolder ik nooit enige reply heb gekregen. Zelfde scenario toen ik herhaaldelijk vragen heb gesteld aan de Hungaroring. Right, de Masters dan. F3 FFord en de NEC interesseren me wel. De kans is dan ook groot dat ik minstens wel eens 1 dag langskom .. euhm .. op raceday dan .. :-) Hoewel er eerder sprake was dat de Euroboss zou komen en ik daar ook een beetje mijn zinnen op had gezet. Maar goed, can't win them all. |
|
|||
|
|||
Euroboss komen met de ChampCars eind augustus.
|
||||
|
||||
Mogen de mensen met een clubcard van zolder eigenlijk binnen? Zou het wel op prijs stellen want ik heb daarvoor betaald.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|