De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 09-07-2007, 23:42
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

F3 Masters @ Zolder, de support races.

Wederom een top-evenement voor de echte liefhebber op Zolder, the masters of Formula 3. De race zelf zal wel een processie ziijn, voor de spektakel-gasten is het randprogramma een uitgelezen kans om ordinaire beukpatijen te zien. Komt dat zien, wellicht een prins die een eerlijke belastingbetaler een beuk van jewelste verkoopt!

Quote:
Race-rel met prins Bernhard

Prins Pieter Christiaan moest even optreden als vredesstichter. Tijdens de Samsung BMW 130i Cup kreeg prins Bernhard het aan de stok met coureur Hans Rutte die de prins van bot rijgedrag betichtte. Een Ggetuige: 'Dit ging helemaal nergens over'.

De rest op http://www2.telegraaf.nl/binnenland/article67134791.ece
Oei, de ene prins die zijn broertje moet verdedigen, dat geeft amusement Nog leuker is de getuige in dit verhaal, ene Rintje Ritsma!

Quote:
Schaatslegende Rintje Ritsma was getuige van het ongeluk: "Eerst probeerde Bernhard iets wat eigenlijk niet kon. Toen kreeg hij een kleun terug van Rutte en vervolgens gingen ze zij aan zij het rechte eind over, terwijl ze elkaar steeds vol in de zijkant beukten, tot ze er beiden afvlogen.

Waar gaat het in 's hemelsnaam over, de strijd om de veertiende plaats of zo.

Dit slaat nergens op", aldus de racende schaatser.

http://www2.telegraaf.nl/binnenland/article67134791.ece
Durft Ritsma een opmerking te maken over een andere coureur? Die gast durft! Dat is exact dezelfde kerel die een van zijn collega's uit de baan beukte tijdens een de uitloopronde van een NL Clio race in 2002 te Zolder!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 13-07-2007, 18:42
buchinski buchinski is offline
De Paddock Rookie

Vind ik toch wel zeer triest hoor. Goed twee weken voordat de top van de gehele F3 wereld naar Zolder komt maar als je als fan wat info zoekt.. ho maar!

Toegansprijzen, support races, dagprogramma.... ?
Site van Zolder : niets te vinden.
Zandvoort : niets te vinden.
En e-mailen moet je ook al niet want ik heb op een hoge uitzondering na nog NOOIT een antwoord gehad van de diensten van circuit Zolder op een vraag die ik heb gemaild.

Is dat nu toch zoooo moeilijk om daar een kleine link op te zetten naar een pagina met wat info? Dzjeezes. En dan maar leuteren dat het in Francorchamps amateurs zijn. Ik heb de indruk dat het een bedje is waarin de meeste circuits ziek zijn.
Reply With Quote
Old 13-07-2007, 19:02
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by buchinski View Post
Vind ik toch wel zeer triest hoor. Goed twee weken voordat de top van de gehele F3 wereld naar Zolder komt maar als je als fan wat info zoekt.. ho maar!

Toegansprijzen, support races, dagprogramma.... ?
Site van Zolder : niets te vinden.
Zandvoort : niets te vinden.
En e-mailen moet je ook al niet want ik heb op een hoge uitzondering na nog NOOIT een antwoord gehad van de diensten van circuit Zolder op een vraag die ik heb gemaild.

Is dat nu toch zoooo moeilijk om daar een kleine link op te zetten naar een pagina met wat info? Dzjeezes. En dan maar leuteren dat het in Francorchamps amateurs zijn. Ik heb de indruk dat het een bedje is waarin de meeste circuits ziek zijn.
*kuchje*
Old 13-07-2007, 20:42
buchinski buchinski is offline
De Paddock Rookie

Met dank voor het kuchje Marcel.

... en meteen moet ik mij hier ook excuseren voor mijn reactie. Blijkbaar verwijst mijn gebookmarkte link nog steeds naar de oude website van eyetools (of zoiets) en ik wordt van daaruit ook niet geredirected (!?)

Dus ja.. ik had ooit mijn links moeten updaten of zoiets dus stupid me. Maar het neemt niet weg dat elke keer ik iets heb gemaild, een vraag aan Zolder ik nooit enige reply heb gekregen. Zelfde scenario toen ik herhaaldelijk vragen heb gesteld aan de Hungaroring.

Right, de Masters dan. F3 FFord en de NEC interesseren me wel. De kans is dan ook groot dat ik minstens wel eens 1 dag langskom .. euhm .. op raceday dan .. :-)

Hoewel er eerder sprake was dat de Euroboss zou komen en ik daar ook een beetje mijn zinnen op had gezet. Maar goed, can't win them all.
Reply With Quote
Old 14-07-2007, 08:16
SMM DOC SMM DOC is offline
De Paddock Rookie

Euroboss komen met de ChampCars eind augustus.
Old 14-07-2007, 10:38
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Mogen de mensen met een clubcard van zolder eigenlijk binnen? Zou het wel op prijs stellen want ik heb daarvoor betaald.
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules