![]() |
|
|
||||
|
||||
F1 testing Kick Off
Vandaag zijn de eerste testen gestart voor het nieuwe seizoen. Na een voormiddag is het natuurlijk nog koffiedik kijken maar de eerste resultaten zijn bekend. Even vermelden dat enkel Panis met de 2002 wagen heeft gereden. Die eerste plaats verbaast mij echter niet...
1. Pizzonia 1m 20.504 2. Coulthard 1m 21.313 3. Wurz 1m 21.836 4. Gene 1m 22.246 5. R Schumacher 1m 22.651 6. Panis 1m 22.806 7. Irvine 1m 22.884 8. De la Rosa 1m 25.633 9. Davidson no time set |
|
||||
|
||||
sry, ffs
maar deze cijfers zijn waardeloos!!! Waarschijnlijk stof-baan wegens lang niet gereden, en eersten test. Als ge over een dikke maand de tijden ies bekijkt kunde een paar indicaties zien, mor dan nog!! airco
|
||||
|
||||
Ik denk dat ik dat ook duidelijk gesteld heb met te zeggen dat dit koffiedik kijken is.
Wat Pizzonia betreft, die kerel is gewoon supersnel en zal dat dit jaar kunnen bewijzen aan het stuur van de Williams, vandaar dat die eerste plaats niet verbaast. Ik volg die jongen al ruim twee jaar en hij is volgens mij beter dan het gemiddelde, net als Pantano. |
|
||||
|
||||
![]() bah, lelijke sponsoring van vodafone ![]() Voor de rest lijken me de nosecones van de bar en de jaguar 2001 model toch wel serieus verlaagd te liggen ? Of zie ik dat verkeerd ...
|
||||
|
||||
Om dag één volledig af te sluiten, de beste tijden van de dag. Ik herhaal : geen conclusies uit trekken aub. Dit is louter een mededeling.
1. Pizzonia 1m20.033s 66 laps 2. Wurz 1m20.088s 45 laps 3. Coulthard 1m20.566s 65 laps 4. Schumacher 1m20.585s 32 laps 5. Gene 1m21.137s 54 laps 6. Irvine 1m21.316s 47 laps 7. Davidson 1m21.617s 33 laps 8. Panis 1m21.914s 22 laps (2002 car) 9. de la Rosa 1m23.319s 31 laps Vandaag ( dinsdag ) treedt Luciano Burti voor het eerst aan, net als Raikkonen en Toyota zal ook van de partij zijn. |
|
||||
|
||||
![]() Je zou zweren dat Hakkinen in die wagen zat...
|
||||
|
||||
hij zat er misschien ook ergens in....
|
||||
|
||||
Na ff te zoeken, hebbek de uitslagen eindelijk gevonne
![]() Voor de geinteresseerden: Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
das duidelijker op deze foto : ![]() ge kutn het zien aan: -het gezicht zelf -de onderkant van de helm is zwart, bij Mika was het wit -de zijkant, bij mika waren er verschilende blauwe tinten in lijnen, hier ni en den bovenkant is ook ni helamaal tzelfste denkik +bij Hakkinen stond er ook MIKA op mor idd, dacht ook eerst da et Hakkinen was, mor tis ni zo ![]() moja he will be back ![]() |
|
||||
|
||||
![]() voila, nu zoude de verschillen duidelijk moeten zien ![]() |
|
||||
|
||||
LoL, 't is idd Raikkonen
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Bizar hé, je zou denken dat die helm niet diep genoeg op de Kimi z'n hoofd zit, zou hij al een punthoofd gehad hebben van het goede weer daar in Barcelona?
|
|
||||
|
||||
Quote:
JAAAAAA Fisico in de fleur van z'n leven ?
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik dénk dat Irvine niet echt 'content' is met zijn Jaguar ![]()
|
|