![]() |
|
|
||||
|
||||
Flavio en een deja vu uit 1994
In 94 belangen bij benetton, ligier en simtek.en nu weer belangen bij Renault, Prost en diverse rijders...................
Wat een ritselaar, kon wel een nederlander zijn ![]() fastcompany.nl Fiorio en Briatore mogelijk redding voor Prost Prost Grand Prix heeft een reddingsboei toegeworpen gekregen van Cesare Fiorio. De Italiaan was Team manager van Ligier F1 toen Prost het team overnam. Daarvoor was hij Sportief directeur bij Ferrari. Hij zou verschillende potentiële sponsor aan eigenaar en Directeur Alain Prost hebben voorgesteld. Eén van die sponsors is naar verluidt een groep Italiaanse investeerders. Volgens geruchten maakt Renault-baas Flavio Briatore deel uit van die groep. “Ik heb het inderdaad om Alain te helpen,” citeerde het Franse autotijdschrift ‘Auto Hebdo’ Fiorio. Volgens een woordvoerster is Prost op de hoogte van de berichten. Zij benadrukte echter dat de curator van het geplaagde team alle gedane voorstellen beoordeelt. Op z’n vroegst morgen (vrijdag) wordt een beslissing over de toekomst van Prost verwacht.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
mja, mooi verhaal
als de reddingsboei nu nog op tijd komt ... ... helaas vrees ik dat het kalf voor prost al lang verdronken is. Ze moeten nu toch al een paar maanden development achterstaan, en over een paar weken is het nieuwe seizoen er. Niet echt hoopgevend als je het mij vraagt. airco
|
||||
|
||||
groot gelijk Airco ,
het seizoen voor prost is toch al verloren voor het begonnen is , ze hebben nog niet 1x getest . Ik denk dat minardi dit jaar de rode lantaarn zal doorgeven aan Prost . Laten we toch nog hopen op een belg bij Prost gp !
|
||||
|
||||
mja enigszins wel, langs den andere kant is dat een vergiftigd geschenk dat die piloot dan krijgt he. Ok, hij kan een jaar F1 rijden. Maar hij zal in dat jaar nooit indruk kunnen maken op iemand wegens een prost die een jaar achter staat. Na dat jaar zal prost hoogstwaarschijnlijk alsnog failliet gaan. Het is niet omdat ze nu ineens heel veel geld toegeworpen krijgen dat ze uit de put zijn he. Ze hebben nog geen grote sponsor, en zonder sponsor's (of toch weinig) is het geld terug rap op zene.
Dus na dat jaar Prost alsnog failliet, jij hebt een jaar lang geen aansprekende resultaten gehaald, dus je mag F1 voor de rest van je carriere vergeten. airco
|
||||
|
||||
van wat ik heb begrepen uit andere berichten is de ontwikkeling aan de prost gewoon doorgaan. Vooral het ontwerp en innovaties.
Alleen het daadwerkelijke fabriceren is op een lager pitje doorgegaan, uiteraard vanwege minder makkelijke inkoop. De nieuwe deal voor de motoren zou al rond zijn............... Maar ja, ik gok op plaats 11 t/m 12 in de teamstanding ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
ik durf te zweren dat het plaats 12 zal worden.
Zelfs als ze nu kapitaal vinden duurt het nog minstens 4 weken vooraleer die tegoei aant rijden zijn. Ze hebben zelf nog geen rijders voor in hunnen auto. dit wordt definitly plaats 12 airco
|
|