![]() |
|
|
View Poll Results: Belcar FIA GT3, uw mening...... | |||
Belcar FIA GT3, ik zie het helemaal zitten. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
13 | 25.49% |
Belcar FIA GT3, mwoah......mogen we nog enkele exoten behouden? |
21 | 41.18% |
Belcar FIA GT3, nee.......ik zweer bij GTA/Klasse 1 |
3 | 5.88% |
Belcar FIA GT3, nee.......ik wil een mix van toerisme en GT's |
11 | 21.57% |
Belcar FIA GT3, door alle veranderingen ben ik alle interesse verloren in deze klasse. |
1 | 1.96% |
Belcar FIA GT3, jullie doen maar............maakt me niet uit, ik blijf Belcarfan. |
2 | 3.92% |
Belcar FIA GT3, iets anders.............. |
0 | 0% |
Voters: 51. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Belcar als onderdeel van een Europees FIA GT3 netwerk........uw mening in deze poll
Belcar als onderdeel van een Europees FIA GT3 netwerk............uw mening in deze poll
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik ben voor GTA/K1 gegaan maar dan wel met deze kanttekening erbij. Ik ben voor GT's van een iets oudere generatie: Vipers, Porsche Biturbo's, Stealth,...
|
||||
|
||||
Ik heb gekozen voor de eerste mogelijkheid. Laat de GT3 maar komen. Lekker close Racing met een 10 tal verschillende GT3 merken. Iedereen vechten met gelijke wagens. Ik wil dan wel eens zien wat een Goossens of Kumpen waart zijn dan...
|
||||
|
||||
Quote:
Die twijfelde zelfs of hij daar in thuis hoort. |
|
||||
|
||||
Belcar FIA GT3, nee.......ik wil een mix van toerisme en GT's
Lijkt me wel een leuk voorstel. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Uit een geheel objectief standpunt vind ik toch dat Goossens genoeg bewezen heeft wat ie waard is! ![]() Ik heb trouwens gekozen voor die 2de optie...hou er ook nog een paar exoten in van mijn part. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Alhoewel ik denk als je hem met gelijke wagens laat rijden hij om het zo te zeggen ''zen peren'' ook wel zal zien. Penders, Lamot en andere piloten zie ik Goossens en ander piloten van dit kaliber wel kloppen.
|
||||
|
||||
ik blijf Belcar-fan eender welke oplossing ze verzinnen. zolang ze er maar 1 verzinnen.
al vraag ik mij af of er wel veel teams zijn die het zien zitten om daar een volledig nieuwe wagen voor te kopen. want als ik mij niet vergis, rijden er dit jaar géén GT3's in Belcar?
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
Ikzelf heb ook voor Ja gekozen, mits dat we wat excoten zouden behouden a la Marcos, Stealth en Ultima. (En Vertigo als die mag terugkomen, wil terugkomen) Buitenstaand mijn stem, ben ik er wel niet zeker in of het allemaal gerealiseerd zou of kan worden. Met de al op voorhand aanhaalde vraagpunten van de andere paddockers hier. * Genoeg budget bij de team's om in FIA GT3's te investeren? * Is er bij hen (de teams zelf) wel genoeg interesse in het project? * Zullen er genoeg FIA GT3 wagens beschikbaar zijn? * Vrees voor vooral die 997's te zullen moeten aanschouwen * Etc... Ben wel positief ingesteld dus, ga ervoor en we zien wel hé ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
De Rudolph Viper is geen GT3 viper maar een viper uit de amerikaanse cup, dus ik denk niet dat die in GT3 specificatie reed. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
En dan Goossens en Lamot bij SRT : begrijp niet hoe je bij bovenstaande uitspraak komt?
|
|