![]() |
|
|
|||
|
|||
Chevrolet WTCC Ultra diesel car, debuut in 2007 or 2008!
Quote:
Chevrolet WTCC Ultra: Technical data Exterior dimensions * Length (mm) 4,324 * Width (mm) 1,906 * Height (roof / with rear spoiler, mm) 1,490/1,569 * Overhang front/rear (mm) 935/739 * Wheelbase (mm) 2,650 * Track width front/back (mm) 1,685/1,670 Engine * Type four-cylinder * Common-Rail diesel * Capacity (cm3) 1,991 * Bore/stroke (mm) 83/92 * Output (kW/PS) 139/190 ![]() ![]() Meer foto's: http://forum.autovisie.nl/viewtopic.php?t=2584 ![]() Diesel power in sprint racen... |
|
||||
|
||||
Ziet er strak uit, 190 pk. Zal goed vooruit gaan die diesel chevy's
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Zat Chevrolet niet in geldproblemen?
|
|
||||
|
||||
Ik ben niet zo blij ivm deze Chevrolet WTCC wagen, integendeel.
1. Huidig model is véél mooier, en tenminste een echte TOURINGwagen. 2. Waarom een diesel? Dat Audi & Peugeot wilt uittesten op LM wagens OK maar nu toch al niet op Touringwagens pff ![]() 3. Zullen we binnenkort een WH(atchback)CC houden ipv een WTCC?? Aangezien men in WTCC den Hatchback tour opgaat en in BTCC zo te horen/zien terug van Hatchbak's naar Tourings overgaat ga ik meer het Engelse Kampioenschap volgen vrees ik... Kan er niets aan doen maar ik vind er echt niets aan, een Hatchbak wagen laten racen onder een Touring naam, bweeeiiikes ![]() |
|
|||
|
|||
Een hatchback is toch ook een toerwagen? Al geef ik toe dat sedans ook mijn voorkeur hebben, maar hatchbacks worden nou eenmaal beter verkocht dan sedans dus het is logisch dat men hb's inzet.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
190pk is wel straatversievermogen... in race-trim mag je wel op 240/250pk rekenen ! Trouwens Alfa komt volgend jaar met 'n twinturbo (niet bi-turbo) dus twee turbo's in serie, ipv naast mekaar, van z'n 1.910ccm³ met 200 straat-pk's... Alfa laat als uitvinder vd Commonrail trouwens anderen met de Dieseleer gaan lopen (Audi LM is Commonrail in tegenstelling tot z'n pompverstuiverstraatversies en nu Peugeot Hdi) 't wordt tijd dat ze zich profileren...
. Koppel ligt idd. veel hoger maar daar zijn de huidige controlbanden dan weer nog niet op berekend... 't geluid is een minus idd. maar 'n 4cil is niet zo'n gemis, 'n 8, 10 of 12 (én Arese V6 Alfa) daarentegen... |
|
|||
|
|||
Quote:
BMW heeft trouwens al geruime tijd een seriële turbo (3.0 6-in-lijn met 272 pk) in productie, die ontwikkeld is in de racerij (rally-raid met X-Raid X5). En Volkswagen gebruikt ook turbo's in serie in zijn Race Touareg. Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik vind het eerlijk gezegd een aartslelijk ontwerp. Net een bulldog op steroïden...
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vind de auto trouwens helemaal niet mis, beter dan die huidige Lacetti's. (moeilijk ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Geef mij maar die huidige Lacetti's, nu niet direct zo mooi maar toch deftiger als deze nieuwe Chevy. Ik heb liever een Sedan die ik niet zo mooi vind in WTCC dan een karreke van een Hatchback ![]() Zo had ik die Seat Sedans ook liever al de nu gebruikte Hachb'ks, maarja ![]() |
|
||||
|
||||
De Huidige Lacetti's zijn bijna 100% Daewoo.
Denk dat in die Ultra wel een pak minder Azeatische prul zit ![]() Geef me daarom toch de nieuwe Ultra, ziet er ook een pak mooier uit.
|
||||
|
||||
geef mij maar de cobalt voor de europeese markt en zet hem meteen in de wtcc met ook zo een mooie body kit als op die ultra ! en stop er dan maar een diesel in..
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|