![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
De nieuwe Sauber is een babe
![]() Bekijk vooral die achter'vleugels'
__________________
ah. daar zit die reply-knop dus. |
#2
|
||||
|
||||
En hoe zit het met de voorvleugels?
En de aerodynamica van de antirol bar? Zij uitlaten a la Ferrari? Meer fotokes? ![]() ![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
't valt mij vooral op dat de secundaire inlaat niet helemaal beschermd is door de carrosserie
KEEP'M COMIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
no pain, no gain no guts, no glory ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Oh mijn god...
__________________
ah. daar zit die reply-knop dus. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
't is ne sex cylinder? Ik dacht dat het verplicht was om er 10 te hebben?
|
#6
|
|||
|
|||
Dan mogen ze voor mijn part gerust terug overschakelen naar 12, of 16 zoals de Auto-Unions voor de oorlog!
__________________
no pain, no gain no guts, no glory ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|