![]() |
|
|
||||
|
||||
Alfa naar de Endurance vanaf 2008?
Heerlijk, de (zeer vaak betrouwbare) cowboys van italiaracing hebben er weer een:
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Jammer als Shucmacher erin komt maar zou de wagen idd erg graag in GT vorm willen zien.
|
|
||||
|
||||
Mooi verhaal, zou gaaf zijn als het zou gebeuren, maar ik moet zeggen dat ik het cowboy gehalte nog erg hoog vind.
|
|
|||
|
|||
Cowboy verhaal of niet. Het lijkt bevestigd te worden op http://www.endurance-info.com/article.php?sid=2923
Alfa gaat een GT2 versie van de Alfa 8C Competizione voor 2008. Dus geen WTCC meer. |
|
|||
|
|||
Jammer dat ze (waarschijnlijk) geen WTCC meer gaan doen.
![]() Alfa 8C Competizione vs Ferrari 430. ![]() Gaat dit gevolgen hebben voor het Ferrari GT2 project? |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Alfa Romeo (8C), Maserati, Ferrari, allemaal 1 grote pot nat.
Motorblok en versnellingsbak van Ferrari ligt ook in Maserati. De aandrijflijn van de 8C is dan weer gebaseerd op die van Maserati ... |
|
||||
|
||||
Ik moet zeggen dat ik die 8C op zich nog wel zie gaan rijden, en dan voornamelijk in het ALMS. Het zou namelijk perfect passen in het plan om Alfa weer te gaan verkopen in de US. Dat Schumacher er in zou gaan rijden geloof ik echter niet, die gaat zich echt niet 'verlagen' tot een GT2. Ik acht een Salo of Melo veel waarschijnlijker.
|
|
|||
|
|||
Die ben ik inderdaad nog vergeten (of wordt dat een GT1?).
Van autosport.nl: Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
verdorie 1000x mooier dan alles waar de concurrentie de laatste jaren mee afkwam . ![]() Allee, zonde dat ie maar op zo weinig exemplaren en aan zo'n prijs gemaakt zal worden (?) Of doen ze nog eens een SZ trick ? (eerst zogenaamd beperkt, daar na nog een paar duizend ) Ik wil er alvast eentje ! zelfs met een "gewone" V6. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Weet even niet waar ik dit helemaal moet plaatsen maar dit is toch wel een erg mooi berichtje. Eindelijk een Mooie Grandam Prototype
![]() http://www.the-paddock.net/sportscar...iew/241155/49/ Quote:
![]() Last edited by Mark; 18-02-2007 at 03:05. Reason: Bericht verplaatst naar de juiste thread, we zaten gelijktijdig hetzelfde nieuws te lezen op verschillende pagina's :) |
|
||||
|
||||
Krijgen we een 8C ook nog ergens anders te zien?
Quote:
Wat betreft de looks van de 8C DP? ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Zeer fraaie wagen. Wat dat betreft ben ik erg benieuwd naar 2008, het schijnt dus dat dergelijke auto's (DP's met de looks van een productiewagen) dan toegestaan zijn, wat in mijn opinie de looks van de wagens zeker niet ten slechte zou komen.
|
|
||||
|
||||
mooie wagen, maar de achtervleugel past er niet bij
|
||||
|
||||
Als geheel vind ik die Picchio afschuwelijk, maar de neus op zich is wel meesterlijk.
![]()
|
|